سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی بسیجیان وزارت ارتباطات به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی بسیجیان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان "لبیک یا امام خامنه‌ای" برگزار شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش فدائیان وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه که صبح امروز در محوطه باز وزارت ارتباطات برگزار شد با حضور مسئولان و کارکنان شرکت ملی پست همراه بود. در این همایش سردار محمد کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران و حمید فتاحی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت، پیرامون موضوعات و اغتشاشات اخیر به ایراد سخن پرداختند.

سردار کوثری در این گردهمایی با اشاره به گذشت چهلمین سالگرد فرمان امام خمینی (ره) گفت: تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار بزرگ و بی‌نظیر از جانب امام خمینی (ره) بوده است که باید به دعوت مقتدا و رهبر در تمامی عرصه‌ها لبیک گفته و جانفشانی شود.

در این مراسم نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سعید مهدیون فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی اکبر هادوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پست نیز حضور داشتند. همچنین مانور "عملیات نجات" از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.