سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری در استان کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری در استان فراهم شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : انتخابات موضوع مهمی در کشورمان محسوب می‌شود و به طور قطع حضور پرشور مردم در آن یک نه بزرگ دیگر به دشمنان انقلاب و نظام خواهد بود.

او با بیان اینکه یکی از حوزه‌هایی که دشمنان زیاد روی آن مانور می‌دهند عرصه انتخابات است، گفت : آن‌ها از ماه‌ها قبل با راه اندازی جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کنند تا با ناامید کردن مردم، آن‌ها را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند.

الهی تبار گفت: در این راستا متولیان برگزاری انتخابات برای خنثی کردن این حربه دشمن وظایف سنگینی را برعهده دارند و باید شرایط حضور حداکثری مردم را در این صحنه مهم فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: انتخابات مجلس اولین انتخاباتی است که پس از خروج آمریکا از برجام در کشورمان برگزار می‌شود از این رو حضور پرشور و حداکثری مردم در آن می‌تواند تودهنی محکمی به اقدام‌های خصمانه دشمنان انقلاب باشد.

او با تاکید بر اینکه باید از رفتار‌های سلیقه‌ای پرهیز کنیم، گفت: ملاک عمل همه مجریان برگزاری انتخابات قانون است، زمانی که این مهم رعایت شود مشکلی نیز در جریان انتخابات ایجاد نمی‌شود.

الهی تبار با اشاره به تشکیل ۶ کمیته در این راستا، افزود: رئیس و اعضای این کمیته‌ها مشخص شده و هر کدام در راستای وظایف محوله در حال انجام دادن کار‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه از راه اندازی سامانه جامع انتخابات خبر داد و گفت: این سامانه در همه شعبات اخذ رای فعال و تخلفات احتمالی را به کمترین حد ممکن خواهد رساند.

او افزود: جلسات متعددی نیز با فرمانداران و بخشداران تشکیل شده و وظایف محوله به آن‌ها ابلاغ شده است تا آن‌ها نیز زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات فراهم کنند.

الهی تبار و با اشاره به ناآرامی‌های اخیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با اغتشاشگران قدردانی کرد و گفت: سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی استان خیلی زود امنیت را در کرمانشاه برقرار کردند که جای تقدیر دارد.

 

 

انتهای پیام/د

انتخابات موضوع مهمی در کشورمان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.