سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استارت آپ های کاریابی

تا چند وقت پیش که فضای مجازی گسترش چندانی نیافته بود، برای جستجوی کار باید در موسسه های کاریابی ثبت نام می کردید اما امروز فرآیند جستجوی کار متفاوت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این روز‌ها بحث کسب و کار‌های نوپا یا همان به اصطلاح استارت آپ‌ها حسابی داغ است و یکی از پر طرفدارترین‌های این حوزه استارت آپ‌هایی هستند که در ارتباط با استخدام و کاریابی فعالیت می‌کنند. امروزه بر خلاف قبل که برای یافتن شغل مد نظرتان باید سری به آگهی‌های روزنامه‌ها می‌زدید و از میان هزاران آگهی با گزینه‌های متنوع به دنبال کسب و کار مد نظرتان بودید با یک جست و جوی آنلاین به انبوهی از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی دسترسی پیدا می‌کنید که به معرفی فرصت‌های شغلی به جویندگان کار می‌پردازند و روند ارتباط کارفرما و کارجو را تسهیل می‌کنند، در برخی از این برنامه‌ها حتی روند مصاحبه کاری و اجرای انواع آزمون‌ها نیز به صورت آنلاین انجام و در وقت و هزینه‌های هر دو طرف نیز صرفه جویی می‌شود. با ما همراه باشید تا با بهترین‌های این حوزه آشنا شویم.


جابینجا

جابینجا سرویسی است که با شعار «شغل رویایی ات را پیدا کن و اوج بگیر» پا به عرصه استخدامی گذاشته است، شما با ورود به این سایت با راهنمایی روبه رو می‌شوید که به شما کمک می‌کند چگونه شغل مد نظرتان را پیدا کنید در واقع شما پنج مرحله پیش رو دارید اول ثبت نام به عنوان کارجو، دوم جست وجو در آگهی‌های استخدامی و ارسال رزومه، سوم ایجاد اطلاع رسان برای فرصت‌های شغلی جدید بدون مراجعه به سایت، چهارم استفاده از رزومه سازی که در خود سایت موجود است و در آخر اطلاع از محیط و ویژگی شرکت‌هایی که جابینجا با آن‌ها همکاری می‌کند. به عبارت دیگر شما حتی اگر به دنبال کار هم نباشید می‌توانید اطلاعات کاملی را از طریق این سایت درباره موسسات و شرکت‌های مختلف به دست بیاورید. بخش کارفرمایان هم قسمت مستقل دیگری است که شرکت‌ها می‌توانند برای اعلام نیاز از آن استفاده کنند.

www.jobinja.ir


چکاره‌ای


این سایت جامع‌ترین سامانه استخدامی در ایران است که در هر لحظه نیز در حال به روز رسانی است شما در این سایت با تنوع انتخاب گسترده‌ای روبه رو هستید، از طرفی می‌توانید با انتخاب شهر به سراغ آگهی‌ها بروید، از طرف دیگر می‌توانید مستقیماً آگهی‌های استخدامی روزانه را مطالعه کنید و از یک طرف هم با ساخت حساب کاربری و جست وجوی دقیق‌تر براساس دسته بندی‌های متنوع و ساخت رزومه حرفه‌ای می‌توانید با کارفرمایان مختلف در ارتباط باشید. با عضویت در خبرنامه ایمیلی این سایت بدون مراجعه به آن به آخرین رویداد‌ها و آگهی‌های استخدامی هم دسترسی خواهید داشت.

www.chekarei.com


رزومه ساز

 
رزومه ساز معتقد است که به شما کمک می‌کند تا در کمتر از ۱۰ دقیقه یک رزومه حرفه‌ای بسازید و آمار رزومه‌هایی را که تا به امروز ساخته نیز در اختیار شما قرار می‌دهد این سرویس به هر دو زبان انگلیسی و فارسی فعال است و اگر علاقه‌مند باشید که در آزمون‌های آنلاین خودشناسی شرکت کنید و استعداد‌های حرفه‌ای خود را بهتر و بیشتر بشناسید می‌توانید به قسمت آزمون‌های خودشناسی این سایت مراجعه کنید.


www.cvbuilder.me


جاب ویژن

جاب ویژن از آن نمونه‌هایی است که برای کاربران مجازی دسترسی راحتی را فراهم کرده است. با ورود به این سایت شما اعلام می‌کنید که کارجو یا کارفرما هستید و از این طریق مسیر‌های بعدی را طی می‌کنید. اگر به دنبال کار در سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر و تخصصی هستید و رزومه و سوابق حرفه‌ای دارید جاب ویژن بهترین گزینه برای شماست. مزیت دیگری که این سرویس دارد استفاده از سیستم هوشمند انطباق است به این صورت که کارفرما در هنگام ثبت آگهی در این سایت باید ۱۱ شاخص مد نظر خود را مطرح و ارزشی را که برای هرکدام در نظر دارد مشخص کند برای مثال شرکتی در نظر دارد به استخدام یک کارشناس برق بپردازد و برای این شرکت ارزش سوابق تحصیلی بیش از تجربه کاری است پس نمره‌ای که به این آیتم اختصاص می‌دهد باید نسبت به گزینه‌های دیگر بالاترین باشد، همین موضوع هم کمک می‌کند تا شما پیش از ارسال رزومه برای آن کارفرما متوجه شوید که توانایی‌های شما تا چه اندازه با خواسته آن‌ها مطابقت دارد.

www.jobvision.ir
 

کاربانک

 

مرجع تخصصی همکاریابی دیگر که به ارائه فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ و متوسط به کارجویان می‌پردازد کار بانک است. در این سایت شما به انواع فیلم‌ها و پادکست‌ها برای بهبود سطح اطلاعات حرفه‌ای خود دسترسی دارید که در آن‌ها متخصصان در زمینه‌های مختلف شغلی به انتقال دانش خود به کارجویان پرداخته اند. شعار کار بانک، کار خوب، همکار خوب است. جدیدترین آگهی‌های استخدامی در این سایت قابل دسترسی است و شما می‌توانید از طریق فیلتر‌های متنوع شهر، رشته تحصیلی، گروه‌های شغلی، حقوق دریافتی و جنسیت به جست وجوی کار بپردازید. در قسمت «جویای همکار» هم کارفرما می‌تواند به بانک وسیعی از رزومه‌ها با فیلتر‌های متعدد شهر، تحصیلات، سابقه کار، جنسیت و زبان دسترسی داشته باشد.

www.karbank.ir
 


کارنامک


کارنامک مرجع دیگری است که فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۹۵ آغاز کرده و ساخت رزومه و ثبت آگهی استخدامی هم در این سایت رایگان است و گزینه دیگری که در بدو ورود به سایت به چشم می‌خورد استخدام دورکاری برای آن دسته از افرادی است که امکان اشتغال تمام وقت یا پاره وقت را ندارند. استخدام‌های پروژه‌ای و ساعتی هم از دیگر امکاناتی است که این سرویس در اختیار کارجویان با تقاضا‌های متنوع قرار می‌دهد همچنین شما می‌توانید در قسمت مقایسه حقوق دریافتی به مقایسه دریافتی الان خود با موسسات و جایگاه‌های شغلی دیگر بپردازید.
 
منبع: خراسان
 


انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.