سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر:

بازی پرسپولیس - نساجی امروز برگزار می‌شود

سهیل مهدی گفت: دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی مازندران قطعا امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر  فوتبال درباره آخرین وضعیت برگزاری دیدار پرسپولیس با نساجی از هفته دوازدهم لیگ برتر با توجه به آلودگی هوای تهران بیان کرد: با توجه به ضوابط حاکم بر برگزاری رقابت‌های حرفه‌ای شاخص PSI بر میزان ۱۷۰ معیارمان است. تا این لحظه میانگین کل این شاخص در منطقه تهران بزرگ ۱۴۶ است.

او افزود: با توجه به نقشه‌هایی که در سایت مرجع شرکت کنترل و کیفیت هوا وجود دارد مشکلی برای برگزاری بازی در تهران نداریم.


بیشتر بخوانید: برگزاری دیدار پرسپولیس و نساجی قطعی شد


سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اظهارنظر مسئولان کنترل کیفیت هوا مبنی بر اینکه میزان آلودگی اکنون ۱۶۰ است، گفت: همین الان من این شاخص را ارزیابی کردم. این میزان برای میانگین کل تهران است، اما طبق ضوابط ما باید هوای محل ورزشگاه را ارزیابی کنیم. منطقه ورزشگاه آزادی و شهدای شهرقدس روی نقشه در حوزه سبزرنگ است و خوشبختانه هیچ مشکلی نداریم. به همین دلیل تاکنون برگزاری بازی پرسپولیس- نساجی و پیکان- تراکتور قطعی است.

او درباره بازی سپاهان و استقلال تصریح کرد: قرار است نقشه نهایی آب و هوای اصفهان را تا ساعت ۱۰ صبح تا لحظاتی دیگر به من بدهند، اما از این شهر هم اخبار خوب و امیدوار کننده‌ای شنیدیم. برگزاری بازی‌ها در تهران صد در صد است و اطمینان داریم بازی اصفهان هم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.