سهیل مهدی گفت: تا صبح فردا (شنبه) تکلیف ۲ بازی هفته دوازدهم لیگ برتر که قرار است در تهران برگزار شود مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی پیش همزمان با تشدید آلودگی آب و هوای استان تهران جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوای تهران برگزار شد و تقی زاده عضو این کمیته اعلام کرد: مسابقات ورزشی در تهران با محدودیت و ممنوعیت روبرو خواهد بود و این را حتما دبیرخانه کمیته اضطرار امروز به مجموعه سازمان ورزش جوانان تهران عنوان کند تا تدابیر لازم اتخاذ شود.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تاکنون گزارش این کمیته برای سازمان لیگ ارسال نشده است، اما تابع تصمیم این کمیته هستیم و هر نظری داشته باشند در صورت ابلاغ رسمی به سازمان لیگ اجرا می‌کنیم.

او افزود: امکان دارد امشب بارندگی داشته باشیم و در آن صورت شاید میزان آلودگی هوا کمتر شود. در کل تا صبح فردا (شنبه) تکلیف برگزاری دیدار پرسپولیس- نساجی و پیکان- تراکتور مشخص می‌شود

مهدی تصریح کرد: اکنون اداره هواشناسی میزان آلودگی هوا در مرکز شهر را اعلام کرده است، اما باید گزارش منطقه آب و هوایی محل‌هایی که در آن بازی‌ها برگزار می‌شود دریافت کنیم.

در همین خصوص سایت سازمان لیگ اعلام کرد: با توجه به شرایط آلودگی هوا در تهران وضعیت برگزاری دو مسابقه پرسپولیس و نساجی مازندران و پیکان تهران و تراکتور سازی تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر در تهران، فردا صبح مشخص خواهد شد و در مورد برگزاری یا عدم برگزاری دو مسابقه در تهران با توجه به شاخص آلودگی هوا در ورزشگاه محل برگزاری تصمیم‌نهایی اتخاذ خواهد شد.

در ضمن هواداران قبل از عزیمت به ورزشگاه از آخرین اطلاعیه سازمان لیگ در مورد برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات از طریق سایت این سازمان اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار