سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باتوجه به انتخابات پیش رو اعلام شد؛

محل ثبت نام کاندیداهای نمایندگی البرز در مجلس شورای اسلامی/برگزاری انتخابات الکترونیکی هنوز در حال بررسی است

فرماندار کرج گفت: فرمانداری‌های کرج و ساوجبلاغ به عنوان محل ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

غفور قاسم پور، فرماندار کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: فرمانداری کرج و فرمانداری ساوجبلاغ به ترتیب به عنوان محل ثبت نام کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه‌ی کرج، فردیس، آسارا و اشتهارد و ساوجبلاغ انتخاب شده اند.

او با بیان این که کاندیدا‌ها برای ثبت نام به وزارت کشور نیز می‌توانند مراجعه کنند، افزود: داوطلبانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند می‌توانند با مراجعه به سفارت خانه‌ها و کنسولگری‌های مستقر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

فرماندار کرج گفت: شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، آخرین مدرک تحصیلی که حداقل آن در قانون کارشناسی ارشد ذکر شده است یا معادل آن و... از جمله مدارکی است که باید توسط کاندیدا‌ها ارائه شود.

او با بیان این که فرمانداری کرج برای برگزاری انتخابات الکترونیکی آمادگی کامل دارد، افزود: برگزاری انتخابات الکترونیکی و نیمه الکترونیکی هنوز توسط شورای محترم نگهبان تأیید نشده و درحال بررسی است.

غفور قاسم‌پور با اشاره به این که کاندیدا‌ها ثبت نام خود را به روز‌های آخر موکول نکنند، گفت: مهلت ثبت‌نام کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی از دهم تا شانزدهم آذرماه است.

انتهای پیام/د. خ

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.