امام جمعه کرج گفت: مقاومت ملت ایران پرونده جنگ اقتصادی و فشار حداکثری را بست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه این هفته نماز جمعه کرج با بیان این‌که در موقعیتی که به همدلی احتیاج است، گاهی از تریبون‌های داخلی حرف‌هایی زده می‌شود که اپوزوسیون هم آن را نمی‌زند، گفت: هر کس که ایران را می‌نگرد می‌بیند باوجود مشکلاتی که برایش به‌وجود آمده قدرت برتر است تا جایی که آمریکا نمی‌تواند پاسخی به ما بدهد، فقط در کاخ می‌نشینند و غرغر می‌کنند.

او با بیان این‌که پرونده جنگ اقتصادی علیه‌کشور بسته شده‌است افزود: حتی دشمن هم اذعان دارد فشار حداکثری علیه ایران در حال شکست بوده و پرونده مسائل اقتصادی بسته شده است، اما وارد عرصه جدیدی از جنگ شده‌اند.

امام جمعه کرج با اشاره به این‌که جنگ اقتصادی تأثیرگذار بود، اما مردم با استقامت خود از آن گذشتند، گفت: عده‌ای از عدم فروش نفت سخن می‌گویند آیا خدایی نکرده این موضوع خط دادن به دشمن نیست.

او افزود: چرا ناکارآمدی را به عهده دیگران می‌گذارید؟ چرا علیه دیگران می‌تازید؟ پروژه‌هایی که شما افتتاح می‌کنید همین‌ها انجام داده‌اند اتفاقا امور آن‌ها شفاف است.


بیشتر بخوانید: با پول مردم فالوده نخورید


آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه گفت: نمی‌شود برای توجیه کارهای‌تان اسلام را تحریف کنید، در تاریخ اسلام بگردید کجا پیامبر با دشمن دو بار پیمان بسته‌است.

او با بیان این‌که مسئولین اجرایی به جای تئوری‌پردازی مشغول کار باشند، افزود: مسئولان فکر نکنند با فرافکنی، مردم از مطالبه گری و پرسیدن دست بر می‌دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز گفت: می‌گویند قصدما حفظ عزت مردم ایران است، آیا امتیاز دادن و همه چیز را تحویل آن‌ها دادند و حالا با قطره چکان پس گرفتن حق مردم، حفظ عزت است؟

او افزود: وقتی رهبری جامعه که مشروعیت امور با ایشان است، فرمودند مذاکره نمی‌کنیم سخن گفتن از مذاکره خطاست.

آیت الله حسینی در ادامه گفت: ما نمی‌خواهیم عملکرد شما را تضعیف کنیم، اما عملکرد شما در بعضی قسمت‌ها باعث بروز مشکلات اجتماعی شده است.

او با بیان این‌که جوان‌هارا در امور کشور به‌کار بگیرید تا مشکلات حل شود، افزود: وقتی می‌خواهند کسی را به کار بگیرند می‌روند پیرمرد شصت ساله را می‌آورند.

امام جمعه کرج با بیان این‌که یک عده قصد دوقطبی کردن جامعه را دارند و کلام خلاف واقع می‌زنند، گفت: اگر درمواردی سکوت می‌کنیم، مماشات می‌کنیم برای مصلحت نظام است، اما اگر طعنه به رهبر انقلاب زدید، امام خود را تنها نمی‌گذاریم، اجازه بی ربط گویی به رهبری را به هیچ کس نمی‌دهیم.

او افزود: باید از دستگاه امنیتی و‌اطلاعاتی تشکر کنم چرا که ایستاده‌اند تا اهل فساد به انتخابات ورود نکنند، بنده نیز کاملا از این موضوع حمایت می‌کنم و برای مبارزه با فساد با هیچ کس تعارف نداریم، نمی‌شود کسی که می‌خواهد به مجلس برود خود و خانواده‌اش اهل رعایت قانون نباشند.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز گفت: مسئولین شهر و استان با کسانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند به بازدید‌های مختلف نروند، این نوع رفتار در این ایام ممنوع است و هر دو مورد شخص متهم هستند هم آن که به کاندیدا کمک می‌کند هم آن که کاندیداست.

او در ادامه افزود: چطور است بعضی مسئولان که نمی‌توانند حقوق کارکنان را بدهند برای کارمندان و خانواده‌شان مراسم شام می‌گیرند و کاندیدا را هم به این مراسم دعوت می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این‌که باید مسئول فاسد را عزل کرد گفت: باید جلوی فساد را گرفت نه این‌که بگویند، چون نزدیک انتخابات است نمی‌توانیم مسئولان جا به جا کنیم.

او در پایان افزود: بعضی وقت‌ها دیده می‌شود باز هم آرام آرام اسامی شهدا را عوض می‌کنند، جایی را که نامش شهید چمران بوده به کیش تغییر نام داده‌اند این را به نام اول بازگردانید وگرنه تذکر جدی‌تری خواهم داد.

انتهای پیام/د. خ

به کارگیری جوانان حلال مشکلات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.