سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

طرح‌های محرومیت‌زدایی در کشور اجرا شد

سردار عظیم ابراهیم پور گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۱۳۱ دهستان بسیار محروم کشور اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عظیم ابراهیم پور در همایش تجلیل از افسران جنگ اقتصادی (کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی کویری) در تحقق گام دوم انقلاب بابیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۱۳۱ دهستان بسیار محروم کشور اجرا شد گفت: از مجموع یک هزار و ۵۹۸ دهستان خیلی محروم در این تعداد دهستان ۳۱ استان طرح‌های محرومیت‌زدایی به مرحله اجرا درآمده است.

او بابیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دو هزار و ۸۹۸ روستا طرح محرومیت‌زدایی دارد، افزود: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح‌ها و خدمت به مردم در مناطق محروم از افتخارات سپاه محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بابیان اینکه اقتصاد سرمایه‌داری باید به مردم‌سالاری دینی تبدیل شود، زیرا اقتصاد سرمایه‌داری به کشور آسیب زده است، ابراز داشت: مدل ایجاد اشتغال در مناطق محروم، عدم وابستگی به‌نظام بانکی است و مردم با آورده خود در ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات و سرمایه‌گذاری نقش دارند.

ابراهیم پور در ادامه تصریح کرد: معیشت، اشتغال، عمران، سازندگی، تعلیم و تربیت، سلامت و سبک زندگی اسلامی از حوزه‌هایی محسوب می‌شود که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح‌های خود را در مناطق محروم اجرا می‌کند.

او بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید باید تقویت شود، افزود: دشمن هیچ حربه‌ای جز راه انداختن جنگ اقتصادی ندارد و ما نیز باید از وابستگی به نفت خارج‌شده و اتکا ما به ظرفیت‌ها و تولیدات داخلی باشد.

انتهای پیام / ر

طرح محرومیت زدایی در ۱۳۱ دهستان محروم کشور اجرا شد

برچسب ها: سپاه ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.