سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش آمریکا برای تضعیف شیعیان راه به جایی نبرده است/رأی قومیتی ممنوع

امام جمعه کرج گفت: آمریکا از سال ۲۰۰۶ با دخالت‌های مکرر سعی کرد قدرت شیعه را در منطقه کاهش دهد اما موفق نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: آمریکا از سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفت ساختار قدرت را در کشورهای خاورمیانه تغییر دهد تا نقش شیعه در این قدرت ها را کمرنگ کند هماهنطور تا بتواند به موقع ثمره ی این امر را بچیند.

او افزود: حمایت از اغتشاشات اخیر نیز مربوط به همین برنامه ریزی‌های سیزده ساله بود، آن ها می خواستند شکست‌ خود برابر محور مقاومت را جبران کنند و شیعه را مقابل شیعه قرار دهند اما بازهم شکست خوردند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: هنگام رأی دادن توجه داشته باشیم تا به صرف این که یک شخص اهل فلان قوم و‌ محله است به‌ او رای ندهیم و ‌تعصبات قومی و قبیله ای را کنار بگذاریم.

او افزود: روحانی بودن و جزء خانواده شهید بودن، ملاک کافی برای رای دادن نیست بلکه بایذ دید کاندیدای مورد نظر چقدر در راه شهیدش استوار است.

او افزود: در انتخابات پیش‌رو نماینده ای مانند شهید مدرس، آزاده، ضد اشرافی‌گری و در یک کلام مسلمان انقلابی انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: هنوز انتخابات شروع نشده بعضی افراد میلیون‌ها تومن خرج کرده‌اند، چطور این‌ها می توانند مجلس مستضعفان را تشکیل دهند و از منافع مردم دفاع کنند.

او افزود: به عزیزان دست اندرکار انتخابات عرض می کنم که انتخابات مسئله ی خطیر و‌ سرنوشت سازی است و همه مسئولین باید زمینه را طوری فراهم کنند که شائبه‌ای ایجاد نشده و زمینه سوء استفاده دشمنان فراهم نشود، امیدوارم مسئولان امر تحت تأثیر فشارها و تهمت ها قرار نگیرید و از هیچ تخلفی نگذرند.

آیت الله حسینی همدانی بااشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: مطالبه مردم فراموش نشود و وعده ها به‌موقع عمل محقق شود.

او افزود: مسببین و کسانی که با سوء تدبیر و‌سوء مدیریت به کشور خسارت وارد کردند از چنگ دستگاه قضا رها نشوند.

امام جمعه کرج افزود: اگر هدف از افزایش قیمت بنزین جذب درآمد برای دولت بود، دولت می توانست با رصد تراکنش های مالی و‌ جلوگیری از فرار مالیاتی یک عده چهل هزار میلیارد تومان بدست بیاورد این درحالی است که درآمد دولت از افزایش نرخ بنزین سی و یک هزار میلیارد تومان است.

نماینده ولی فقیه در تشریح صفات جریان غیر انقلابی کشور گفت: این جریان به اسلام ناب محمدی اعتقادی ندارد، برای پیشرفت راهی جز غرب نمی‌بیند، سعی در پاک کردن حافظه مردم از دشمنی‌های آمریکا دارد، با شعار بنیادین مرگ بر آمریکا مخالفت دارد.

او افزود: این جریان با آمریکا هراسی قصد گرفتار کردن مردم را دارد، برابر استکبار شجاعت لازم را ندارد، خوی اشرافی‌گری و‌ کاخ نشینی دارد، نسبت به مفاسد اقتصادی و‌ اختلاف طبقاتی جامعه بی تفاوت و بی مبالات است.

امام جمعه کرج با اشاره ویژگی‌های جریان غیر انقلابی در مسائل اقتصادی گفت: باوری به تولید داخلی ندارد، نسبت به بازار‌های اطراف و غیر اروپایی بی تفاوت است و به جبهه ی مقاومت اعتقادی ندارد‌.

او در تشریح ویژگی های فرهنگی جریان غیرانقلابی گفت: به تهاجم فرهنگی اهمیتی نمی دهد، ولنگاری فرهنگی ایجاد می کند، با فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه است، به گنجینه دفاع مقدس اهمیت نمی دهد، اهل ترویج ابتذال در هنر است و ‌تاریخ انقلاب را تحریف می کند.

انتهای پیام/د.خ

مطالبه مردم فراموش نشود

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.