سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنسلی ۴۰ درصد از رزرو هتل‌های فارس

رئیس جامعه هتلداران فارس گفت: ۴۰ درصد از رزرو هتل‌های این استان تا ۲۰ روز آینده کنسل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن سیادتان با اشاره به اینکه ناآرامی‌ها و قطعی اینترنت در پی آن خسارت سنگینی به هتل‌های فارس وارد کرد، گفت: این موضوع سبب شده که ۴۰ درصد از رزرو‌ها در هتل‌های استان تا ۲۰ روز آینده کنسل شود.

او با بیان اینکه فعالان گردشگری در پی این اتفاقات متحمل زیان شدند، افزود: هتل‌ها، آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی به دلیل‌های مختلف از جمله قطعی چند روزه اینترنت خسارت زیادی دیدند.

سیادتان درباره جبران این خسارت، ادامه داد: دولت باید با حمایت از این صنعت به ویژه تعریف بسته‌های حمایتی فعالان عرصه گردشگری را حمایت و این صنعت را تقویت کند چراکه درآمد ناشی از گردشگری بیشتر از دیگر منابع اقتصادی است.

او با بیان اینکه جبران این خسارت زمان بر است، بیان کرد: به دلیل تبلیغات سوئی که علیه ایران نیز می‌شود اینکه بگوییم کی دوباره وضعیت مانند یک ماه پیش می‌شود؛ دشوار است، اما امید داریم که خیلی زود این موضوع برطرف شود.

رئیس جامعه هتلداران فارس با بیان اینکه هتل‌های استان مانند گذشته به صورت صددرصد آماده جذب گردشگران خارجی است، عنوان کرد: جاذبه‌های گردشگری فارس مشتاقان زیادی را در سراسر جهان دارد و هتلداران فارس نیز با تعریف تور‌های مختلف، ارائه درصد‌های تخفیف و ... تلاش دارد که وضعیت را به قبل از این ناآرامی‌ها برساند.

انتهای پیام/

قطعی اینترنت و خسارت سنگین به هتل‌های فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.