سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تصویر برداری سریال "نون خ" در کرمانشاه

تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "نون خ" گفت: دوم این سریال دهم یا یازدهم آذرماه در کرمانشاه به کارگردانی سعید آقاخانی کلید می‌خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مهدی فرجی با اشاره به حضور تدریجی تمامی بازیگران در زمان آغاز تصویربرداری سریال گفت: سعید آقاخانی کارگردان سریال نیز پیش از این سفر‌هایی به کردستان و کرمانشاه برای بازبینی لوکیشن‌ها داشته و قرار است تصویربرداری سریال از کرمانشاه آغاز شود.

او  با بیان اینکه بازیگران فصل اول "نون. خ" همگی در فصل دوم هم کنار ما هستند بیان کرد: ما حدوداً نیمی از سریال را در مناطق پاوه، کرمانشاه، روستایی به نام کندوله، کردستان، ارومان تصویربرداری و به تهران و شمال کشور هم خواهیم رفت.

او با اشاره به اینکه این سری در خود استان کرمانشاهیم و مردم با فضا‌های دیدنی این سریال هم آشنا می‌شوند و احتمالاً بخش‌هایی از کردستان هم در کارمان خواهد بود عنوان کرد: تمام تلاش گروه بر کاری بامحتواتر و جذاب‌تر است و از هیچ‌کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم تا «نون. خ ۲» ۲۵ قسمتی برای ایام رمضان شبکه یک سیما آماده نمایش شود و یک‌بار دیگر شاهد رضایت مردم ایران باشیم.

تهیه کننده سریال «نون. خ» بیان کرد: یکی از اتفاقات جالب توجه در سریال‌های نوروزی تلویزیون، خارج شدن از فضای آپارتمانی و اهمیت به گویش‌ها، آداب و رسوم و اقوام ایرانی است که در سریال «نون. خ» بسیار مشهود است و علاوه بر جذابیت برای مخاطبان، ما را هم از کلیشه‌ای شدن نجات می‌دهد.

فرجی با اعلام اینکه ما از چندماه ماه قبل وارد مرحله پیش تولید فصل دوم شده‌ایم و به همراه تیم تولید، لوکیشن‌های مورد نظر هم انتخاب شده است گفت: بهره‌مندی بیشتر از بازیگران بومی و ظرفیت‌های استان در سری دوم نون خ، افزایش یافته و ما در این فصل بیش از دو برابر از هموطنان کردزبان بهره خواهیم برد.

او درخصوص زمان پخش این سریال گفت: این سریال در بهترین زمان یعنی ماه مبارک رمضان سال ۹۹ پخش خواهد شد و امیدوارم در ۲۵ شبی که این مجموعه روی آنتن می‌رود، بتوانیم حق مطلب را ادا و رضایت مخاطبان را جلب کنیم.

تهیه کننده سریال «نون. خ» بیان کرد: مردم حتماً یک درام زیبا و طنز خلاقانه کاملاً ایرانی را از شبکه یک سیما می‌بینند؛ کاری که شاید خیلی از فیلمسازان و سریال‌سازان تلویزیونی به‌دنبال آن نمی‌روند و جایش در تلویزیون خالی است.

انتهای پیام/ز

نیمی از سریال نون خ  در مناطق پاوه، کرمانشاه و کندوله فیلم برداری می شود 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.