سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز خبرداد؛

بازداشت عاملان گرانفروشی گاز مایع

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: عاملان گرانفروشی گاز مایع در مرکز استان و اشتهارد بازداشت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با بیان این که برخی عوامل و نمایندهای فروش گاز مایع این سلیندرها را به چندین برابر قیمت به مردم می فروختند،گفت: چند تن از از عاملان فروش گاز ال پی جی به دلیل گران فروشی در اشتهارد و مرکز استان بازداشت و پروانه یک واحد دیگر به دلیل تخلفات ابطال شد.


بیشتر بخوانید: مشکلی در توزیع گاز مایع نداریم 


او با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌های استان البرز از برخی از عوامل توزیع، سلیندر گاز مایع ال پی جی مورد مصرف خانوار کشف شده است، افزود:  این افراد گاز مایع سیلندری را به قیمت بسیار بالاتر از قیمت مصوب می‌فروختند.

مدیرکل تعزیرات استان البرز با بیان این که این سیلندر‌های گاز کشف شده به قیمت ۸۷۰۰ تومان بین مردم با نظارت تعزیرات حکومتی توزیع شد، افزود: افرادی که در این زمینه تخلف داشتند بازداشت و پروانه کسب یک نفر از عوامل فروش گاز مایع ابطال شد.

مختاری با بیان این که هر سیلندر گاز مایع ۱۱ کیلویی ۲۳.۸ لیتر گاز مایع دارد، گفت: این سیلندر‌ها باید به صورت کیلویی فروخته شود که متاسفانه برخی با سوء استفاده از این کار امتناع کرده و این سیلندر‌ها به قیمت لیتری ۱۰۰۰ تومان به مردم می‌فروختند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/د.خ

گرانفروشی ممنوع

برچسب ها: تعزیرات حکومتی ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.