سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحصیل ۲۳۰دانش آموز در مدارس آموزش از راه دور

بیش از ۲۳۰دانش آموز دختر و پسر خراسان جنوی در مدارس آموزش از راه دور استان تحصیل می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: این دانش آموزان در ۶مدرسه در شهرستان‌های بیرجند، بشرویه، زیرکوه و نهبندان مشغول تحصیل هستند و قرار است بزودی ۵مدرسه آموزش از راه دور دیگر راه اندازی شود.

او با بیان این که افراد لازم التعلیمی که امکان ارائه‌ی آموزش‌های دوره تحصیلی روزانه برای آنان وجود ندارد، به مدارس آموزش از راه دور هدایت می‌شوند افزود: افراد دارای شرایط خاص نظیر داشتن معلولیت، تأهل، بیماری‌های خاص و دانش آموزانی که به هر دلیلی نتوانند در سایر مدارس ادامه تحصیل دهند، جذب مدارس آموزش از راه دور می‌شوند.

واقعی با اشاره به برگزاری کلاس‌های این مدارس، به سه صورت حضوری، غیرحضوری و نیمه حضوری گفت: در کلاس‌های حضوری تمام خدمات آموزشی، برنامه و محتوا توسط معلم ارائه می‌شود و در کلاس‌های نیمه حضوری خدمات آموزشی و پرورشی به سه صورت هدایت آموزشی، رفع اشکال و کلاس هم درس ارائه می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: در کلاس‌های غیرحضوری نیز خدمات به صورت کلاس اقماری، آموزش الکترونیکی، آموزش مکاتبه‌ای و آموزش به صورت کتاب خود آموز ارائه می‌شود.

واقعی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت مدارس آموزش از راه دور برای پوشش دانش‌آموزان در مناطق روستایی و مناطق کم‌برخوردار گفت: افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل با تکیه‌بر سند تحول بنیادین، نهادینه کردن عدالت آموزشی و تربیتی و بهره مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین مبتنی بر نظام معیار اسلامی، از اهداف راه اندازی مدارس آموزش از راه دور است.

انتهای پیام / ط ا

راه اندازی مدارس آموزش از راه دور  در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.