سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موتورسیکلت‌های میلیونی در لامرد توقیف شد/کشف بیش از ۳۰ تن چوب قاچاق در داراب

مهم‌ترین حوادث امروز ۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۷ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

موتورسیکلت‌های میلیونی در لامرد توقیف شد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع‌پور فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو پرایدبار مشکوک که پس از متوقف کردن آن، متوجه شدند حامل ۳ دستگاه موتورسیکلت خارجی است.

او با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق، ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

توقیف بیش از ۳۰ تن چوب قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۳۱ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: به منظور مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه کامیون باری حامل چوب مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از کامیون‌ها، مقدار ۳۱ تن چوب قاچاق و بدون هرگونه مجوز حمل کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: رانندگان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره منابع طبیعی شهرستان شدند.

۲ کشته و زخمی در محور کاریان به بلغان

رئیس پلیس راه جنوب فارس گفت: بر اثر واژگونی یک سواری سمند در محور کاریان به بلغان شهرستان لارستان، یک نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی رئیس پلیس راه جنوب فارس بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور کاریان به سمت بلغان شهرستان لارستان، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری سمند در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راننده مصدوم و سرنشین در دم فوت کرده است.

رئیس پلیس راه جنوبی فارس تصریح کرد: کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده اند.

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک در آباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک پراید و کشف ۳۷ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو میزان ۳۷ کیلو تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

سرهنگ رزمجویی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان کالا در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف ۳۲۷ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در یک ماه اخیر در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح شهرستان کازرون توسط ماموران در یک ماه اخیر به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: در نتیجه این طرح ۹۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۳۷ دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و گفت: لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از کوله پشتی راکب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و کشف ۲۷ کیلو تریاک در بازرسی از کوله پشتی راکب آن خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین گشت زنی در محور بندرعباس به داراب، به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و سریعا وارد عمل شدند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و در بازرسی از کوله پشتی راکب، ۲۷ کیلو تریاک کشف کنند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در این خصوص راکب دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرائم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.