سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیرجان میزبان کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران + تصاویر

کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران در بخش آقایان با حضور ۲۰ مربی از سراسر استان به میزبانی سیرجان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) اداره ورزش و جوانان این شهرستان در حال برگزاریست.

علیرضا دادگر رئیس کمیته آموزش هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران از دیروز به میزبانی سیرجان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) اداره ورزش و جوانان این شهرستان آغاز شده است، گفت: این دوره با حضور سهراب خدیر مدرس فدراسیون از شیراز به مدت ۵ روز با حضور ۲۰ مربی از سراسر استان برگزار می‌شود.

او افزود: محسن لنگری هم دستیار مدرس است.

دادگر در بخش دیگری از سخنانش، از برگزاری دو کلاس داوری درجه ۳ فوتبال نیز در استان کرمان طی آبان ماه خبر داد و تصریح کرد: کلاس نخست داوری درجه سه فوتبال با تدریس علیرضا کهوری با شرکت ۳۵ خانم و آقا از ۲۱ تا ۲۴ آبان جاری به میزبانی شهر کرمان برگزار شد.

او افزود: کلاس دوم داوری درجه سه فوتبال هم با شرکت ۳۵ خانم و آقا از ۲۵ تا ۲۸ آبان جاری با تدریس علیرضا کهوری به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

دادگر تصریح کرد: با عنایت به ارزشی که قرایی رئیس هیئت فوتبال استان برای داوران و مربیان قائل است و مرتباً بر پرورش داور و مربی در فوتبال و فوتسال استان تاکید دارد، این دوره‌ها برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ب

برگزاری کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران در سیرجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.