کلاس داوری درجه دو والیبال با حضور شرکت کنندگانی از کرمان، یزد، خراسان رضوی و شیراز به میزبانی کرمان برگزار می شود.

علی اکبر ثابتی پور، رئیس هیئت والیبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: کلاس داوری درجه دو والیبال  با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های کرمان، یزد، خراسان رضوی و شیراز با تدریس خانم قویدل (از تهران) در کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این کلاس از روز یکشنبه دوم تیر جاری آغاز می‌شود و تا روز پنج شنبه ششم تیر جاری ادامه دارد.

ثابتی پور در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کلاس مربیگری والیبال بانوان به میزبانی بردسیر نیز اشاره و تصریح کرد: ۲۵ مربی از سراسر استان در این دوره حضور دارند.

وی یادآور شد: این دوره با تدریس خانم پام (از کرمان) از روز یکشنبه دوم تیر جاری آغاز می‌شود و تا روز پنج شنبه ششم تیر جاری ادامه دارد.

ثابتی پور هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را ارتقاء سطح مهارتی مربیان و داوران عنوان کرد و افزود: با توجه به پیشرفت و ارتقای قابل توجه سطح والیبال در استان و کشور، برنامه‌های مدونی در راستای رسیدن به افق چشم انداز فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی وجود دارد و کرمان نیز یکی از استان‌های با استعداد در رشته ورزشی والیبال محسوب می‌شود و بی شک در صورت تلاش و برنامه ریزی می‌توانیم ورزشکاران شایسته‌ای از این خطه به رقابت‌های ملی و بین المللی معرفی کنیم، همانگونه که تاکنون موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/ب

برگزاری کلاس دواری و مربیگری والیبال در کرمان و بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار