سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۰۲ مورد جاده‌خواری در حریم راه‌های استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کشف ۲۰۲ مورد جاده‌خواری در حریم راه‌های این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به جاده‌خواری در حریم راه‌های کرمانشاه گفت : در راستای آزادسازی حریم، تخریب و حفاری غیرمجاز و مقابله با جاده خواری صدور اخطاریه انجام می‌شود.

او گفت : از ابتدای سال تاکنون ۳۰ اخطاریه تخریب در شهرستان کرمانشاه صادر و ۱۷ مورد تخریب انجام شده است.

این مسئول از صدور ۳۶ اخطاریه و ۶ مورد تخریب در شهرستان پاوه و صدور ۲۰ مورد اخطاریه و انجام ۸ مورد تخریب در روانسر خبر داد و گفت: همچنین در شهرستان جوانرود ۱۵ مورد اخطاریه صادر و یک مورد تخریب انجام شده است.

کرمی گفت: طی این مدت ۶ اخطاریه صادر و چهار مورد تخریب در شهرستان اسلام آبادغرب و ۵۰ اخطاریه و ۱۲ مورد تخریب در سنقر انجام شده است.

او گفت: در شهرستان کنگاور ۳۰ اخطاریه صادر و ۴۳ تخریب انجام شد همچنین پنج اخطاریه و ۹ مورد تخریب در شهرستان هرسین انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از صدور ۱۰ اخطاریه و انجام سه مورد تخریب در دالاهو خبر داد و گفت: در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و گیلانغرب موردی از صدور اخطاریه تخریب گزارش نشده است.

این مسئول گفت: پس از شناسایی موارد تخلف، تذکرات لازم به متخلفین داده می‌شود و در صورت بی توجهی با اخذ حکم تخریب از دادگستری، به همراه کارکنان نیروی انتظامی تخریب انجام می‌شود.

کرمی افزود: تخریب‌های مذکور مربوط به بلوک گذاری، فنس گذاری، درختکاری، ساخت و ساز غیرمجاز و... بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

صدور اخطاریه در راستای آزادسازی حریم، تخریب و حفاری غیرمجاز

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.