سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجمن موسیقی در چهار شهر همدان دایر شد

رئیس انجمن موسیقی استان همدان از دایر شدن انجمن موسیقی در چهار شهر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی آقامحمدی، رئیس انجمن موسیقی همدان گفت: به تازگی در شهر‌های ملایر، تویسرکان، اسدآباد و بهار شعبه انجمن موسیقی راه اندازی شد تا فعالیت‌های این حوزه به صورت قانونمند و سازمان یافته شود.

او اضافه کرد: شهر بهار خاستگاه موسیقی عاشیقی است و تویسرکان بهترین نی نوازان را در خود پرورانده و شهر‌های ملایر و اسدآباد نیز هنرمندان شاخصی در زمینه موسیقی دارند و دایر کردن انجمن موسیقی در این مناطق ضروری بود.

رئیس انجمن موسیقی همدان گفت: از این پس شهر‌های یاد شده می‌توانند به صورت مستقل از گروه‌های موسیقی دعوت کرده و کنسرت‌های متنوعی برگزار کنند.

آقا محمدی خدمات دهی تخصصی به اهالی موسیقی را از دیگر مزایای تشکیل انجمن موسیقی برشمرد و گفت: کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های پژوهشی از نیاز‌های فعالان این عرصه است که با وجود انجمن رونق بیشتری می‌گیرد.

او ادامه داد: هم اینک ۶۰۰ نفر از سراسر استان در انجمن موسیقی همدان عضویت دارند که با فعال شدن انجمن در شهر‌های ملایر، تویسرکان، اسدآباد و بهار پیش بینی می‌شود این تعداد به سه تا چهار هزار نفر برسد.

رئیس انجمن موسیقی همدان افزود: شعب انجمن موسیقی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر‌های نام برده، دایر شده است.

آقا محمدی با بیان اینکه  از فعالیت انجمن موسیقی همدان بیست سال می‌گذرد گفت: اجرای کنسرت "شهر خاموش" با هنرنمایی استاد کیهان کلهر، ارکستر مجلسی با حضور استاد نادر مشایخی و برگزاری هشت کارگاه تخصصی موسیقی با حضور اساتید برجسته کشوری از فعالیت‌های شاخص انجمن موسیقی همدان در سال جاری است که مورد استقبال دوستداران این هنر قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

 

اجرای کنسرت شهر خاموش در همدان

برچسب ها: انجمن موسیقی ، کنسرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.