رئیس انجمن موسیقی همدان گفت: بیست و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر استان از اول تا هفتم اسفندماه به میزبانی شهر همدان برگزار می‌شود.

همدان از یکم اسفند میزبان جشنواره موسیقی فجر می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی آقامحمدی، رئیس انجمن موسیقی استان همدان اظهار داشت: از حدود دو ماه قبل برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری هرچه بهتر جشنواره موسیقی فجر امسال را آغاز کردیم.

علی آقامحمدی ادامه داد: با ارسال فراخوان از همه گروه‌های موسیقی و هنرمندان استان برای شرکت در این جشنواره دعوت کردیم که حدود ۲۷ گروه نیز آمادگی خود را برای شرکت در جشنواره اعلام کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه رویکرد ما در جشنواره امسال بیشتر جنبه آموزشی و زیربنایی دارد، علاوه بر اجرای ۱۴ گروه موسیقی راه یافته به مرحله پایانی، سعی کردیم کلاس‌ها و کارگاه‌های متعددی را نیز با بهره‌گیری از دانش و تجربیات اساتید برجسته کشوری در ایام جشنواره برای هنرمندان و علاقمندان دایر کنیم.

رئیس انجمن موسیقی همدان افزود: با استعفای مدیرکل ارشاد همدان به ناچار برگزاری این جشنواره نیز به تاخیر افتاد که در نهایت با توجه به لزوم پاسداشت زحمات هنرمندان حوزه موسیقی و با هماهنگی با معاونت هنری وزارت ارشاد، انجمن موسیقی ایران و دبیرخانه مرکزی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر و همچنین نظر مساعد اداره کل ارشاد همدان، تصمیم گرفتیم این جشنواره از یکم تا هفتم اسفندماه برگزار شود.

وی گفت: البته این تاخیر باعث شد برخی برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ها با گروه‌ها و هنرمندان به خصوص ملی و غیربومی که قرار بود در این جشنواره حضور داشته باشند، تغییر کند و برنامه‌های جدید و افراد دیگری دعوت شوند که طی روز‌های آینده به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

انتهای پیام/ د

جشنواره موسیقی فجر در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.