سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۶ هزار طرح عمرانی با حضور فرمانده کل سپاه در همدان به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت : ۶ هزار و ۱۵۵ طرح عمرانی استان همدان همزمان با هفته بسیج و با حضور فرمانده کل سپاه به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: ۶ هزار و ۱۵۵ طرح عمرانی استان همدان به بهره برداری می رسد .

او  افزود: بیشتر این طرح‌ها در حوزه‌های آبرسانی به روستاها، مسکن محرومان، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: ۲۰۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب هم امروز به خانواده‌های کم درآمد اعطاء می‌شود.

سردار مجیدی ادامه داد:اردوگاه صیانت و درمان نهاوند هم امروز با حضور فرمانده کل سپاه افتتاح می‌شود.

سردار مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین همدان هم در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان همدان را دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین دانست و گفت: شهیدان  همدانی ،چیست سازیان و آیت الله ملاعلی همدانی را از الگو‌های اسوه و اقامت در این استان هستند.

او نقش آفرینی مردم استان در دوران قبل و دوران انقلاب با نام سید جمال الدین اسد آبادی و سید محمد طباطبایی، شهید مفتح، قدوسی، آیت الله مدنی و حیدری گره خورده دانست و ادامه داد: پایگاه شهید  نوژه همدان  با فداکاری مردم همدان نقش مهمی در دفاع مقدس داشته است و  سپاه انصار الحسین با بیش از ۸ هزار شهید نقش مهمی در مجاهدت‌های مردمی و دفاع از ایران داشته اند.

سردار مجیدی صبر مردم استان همدان در برابر فشار‌های اقتصادی سر بلند بودند و گفت: مردم استان ما در برابر توطئه دشمنان پیروز بودند و برای حفظ ارزش‌های نظام تلاش کردند.

فرمانده  سپاه همدان  از همراهی سردار سلیمانی و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضورشان در استان تقدیر کرد و گفت:با وفاق و همدلی در مسیر پیشرفت، گام‌های خوبی برداشته ایم.

سردار سپاه انصار الحسین استان همدان افزود: در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی یک هزار و ۶۰ طرح از ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی کشور به همت بسیج  در استان همدان  اجرا شده است.

او از ساخت ۱۸۷ واحد مسکن برای سیل زدگان خبر داد و ادامه داد: تاکنون ۵۰ درصد واحد‌ها آماده و بقیه تا سه ماه آینده آماده می‌شود.

او از خدمات رسانی به سیل زدگان هم از طریق سپاه همدان خبر داد و گفت: ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی آن‌ها به ما سپرده شده است.

فرمانده کل سپاه امروز برای افتتاح طرح‌های عمرانی به نهاوند، تویسرکان، همدان و اسد آباد سفر می کند.

سردار سر لشگر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین امروز در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان سخنرانی خواهد کرد .

انتهای پیام/ا

۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی به همت بسیج  امسال در کشور اجرا می شود 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.