سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبر‌های حوادث ۶ آذرماه کرمان؛

قاتل مسلح فراری پس از ۳ سال به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از دستگیری قاتل مسلح فراری پس از ۳ سال توسط پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضافیروزبخت فرمانده انتظامی رودبارجنوب کرمان گفت: این فرد از سه سال پیش به اتهام قتل مسلحانه متواری بود .

اوافزود علی رغم تغییر متوالی محل اختفای این فرد، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و به جرم خود معترف شد.


۸۰۰ میلیون کلاهبرداری سایبری با فروش سوالات  رانندگی

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از دستگیری فردی که با تبلیغات و فروش سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

 سرهنگ نبی الله میرافضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت:فردی ناشناس در فضای مجازی با عنوان فروش سوالات آزمون آئین نامه رانندگی و در اختیار گذاشتن آن‌ها به افراد، مبلغی پول از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد که با تلاش و پیگیری‌های پلیس فتا در خارج از استان شناسایی و دستگیر شد.

او افزود: با اشاره به کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون ریالی این فرد از شهروندان خواست برای جلوگیری از سوء استفاده مجرمان سایبری هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند.

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در زرند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زرند از پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات در جریان طرح بازدید پلیس امنیت عمومی شهرستان از واحد‌های صنفی خبر داد.

سرهنگ سیدعلی محمودزاده گفت:۲۱۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۶۰ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب شدند.

انتهای پیام/ح

دستگیری قاتل فراری در رودبار

برچسب ها: دستگیری ، قاتل فراری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.