سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراز کمالوند در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

شاید تیم‌های نفتی بعد از نیم‌ فصل قادر به ادامه حیات نباشند/ همه وزارت خانه‌ها به تیم‌های شان می‌توانند کمک کنند، به جز نفت؟

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی به مشکلات مالی این ماه‌های تیمش واکنش نشان داد.

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: تمرینات خوبی را برای بازی با شاهین انجام دادیم و فارغ از مشکلات مالی که داریم، تمرینات خود را به صورت مستمر انجام می‌دهیم. اما مشکلات مالی که در این چند ماه گریبانگیر تیم شده است، به شدت ما را اذیت می‌کند. الآن در بحث ایاب و ذهاب و رزو هتل مشکل داریم و همچنان بلیت برای رفتن به بوشهر تهیه نشده است. کمتر از ۴۸ ساعت به بازی باقی مانده، اما این مشکلات هنوز برطرف نشده است.

شاید تیم های نفتی بعد از نیم‌مفصل قادر به ادامه حیات نباشند

کمالوند ادامه داد: این بحث‌ها را هر هفته نیز داریم. مشکل تهیه دارو هم در تیم وجود دارد و بچه‌ها برای رفتن به فیزیوتراپی مشکل دارند  و هزینه‌های جاری را باشگاه نمی‌تواند فراهم کند. کار سخت شده و به نظر من این رویه، تیم داری نیست. تصور می‌کنم اگر این روند ادامه داشته باشد، این ۳ تیم نفتی بعد از نیم فصل قادر به ادامه حیات نباشند. متاسفانه مسائل فنی نیز تحت الشعاع این موضوع قرار گرفته است.

کار از دست مان در رفته است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هر هفته به جای این که تمرکزم را روی آنالیز تیم حریف و تیم خودم بگذارم، مدام به این فکر می‌کنم که آیا بلیت هواپیما تهیه شده است؟ هتل را رزو کردیم؟ آیا توانستیم دارو تهیه کنیم و فیزیوتراپی بازیکنان را انجام دهیم؟ به نوعی می‌توان گفت که کار از دست مان در رفته است. با این حال نگذاشتیم ثانیه‌ای در تمرینات وقفه ایجاد شود. 


بیشتر بخوانید:  وضعیت مصدومان پارس جنوبی برای دربی بوشهر/ مهاجم جمی‌ها غایب احتمالی


مشکلات مالی در پارس جنوبی، لوث شده است

کمالوند درخصوص اینکه گفته می‌شود، خودش و برخی دیگر از اعضای تیم به صورت شخصی در این مدت هزینه‌ها را متقبل شده اند، بیان کرد: خب اگر این کار را نکنیم، چه کار کنیم؟ وقتی کاخابر کاکاشویلی مصدوم شده و باید به فیزیوتراپی برود، اما باشگاه پولی نمی‌دهد، خب چه کسی باید این کار را بکند؟ کاخا در تیم ما مصدوم شده و نمی‌توانم به او بگویم خودت برو مراحل درمانی ات را انجام بده. اگر موضوع هتل را هم ایوب چراغی، سرپرست تیم هماهنگ نکند، چه کسی این موضوع را انجام خواهد داد. فردا به بوشهر نرویم؟ به نظر من مشکلات مالی در پارس جنوبی، لوث شده است.

همه وزارت خانه ها به تیم های شان کمک می کنند اما وزارت نفت نمی تواند؟

کمالوند درباره ممنوعیت کمک‌های مالی وزارت خانه نفت، به تیم‌های لیگ برتری فوتبال، بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و مدیر عامل این مجموعه هر کاری که از دست شان بر می‌آمد، انجام دادند. اما یک منع قانونی برای کمک کردن دارند و من به عنوان مربی تیم، یک سوال برایم رخ داده و دوست دارم جوابم را دریافت کنم. اگر کمک کردن وزارت خانه‌ها به تیم های حرفه‌ای ممنوعیت دارد، چطور وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس کمک می‌کند؟ چطور وزارت صنایع به تیم‌ها تحت پوشش خود کمک می‌کند؟ این تیم‌ها از کجا کمک می‌گیرند؟ چطور وزارت صنعت می‌تواند کمک کند، اما وزارت نفت ممنوعیت دارد؟ 

فقط می توانم چراغ تمرینات  تیم را روشن نگه دارم

او گفت: تنها کاری که می‌توانم به عنوان مربی تیم انجام دهم، این است که چراغ تمرینات تیم را روشن نگه دارم. این مشکلات در انگیزه بچه‌ها تاثیر گذاشته است و متاسفانه کارایی صد در صدی خود را نتوانستند نشان دهند. ما مشکلی در قرارداد بچه ها نداریم، اما باید گفت که مبلغ قرارداد ۱۴ بازیکن تیم، زیر ۳۰۰ میلیون تومان است. مهدی ترکمان ۲۵۰ میلیون، متین کریم زاده که اتفاقا بازیکن ثابت تیم هم هست، ۷۰ میلیون تومان و فریبرز گرامی ۳۰۰ میلیون تومان و به همین شکل قرارداد دیگر بازیکنان نیز کم است. پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد این بازیکنان مگر چقدر شده است. جمع همه این مبالغ ۸۰۰ میلیون تومان هم نیست. حالا شما ببینید یکی از تیم‌های بالا نشین جدول بازیکنی با رقم ۱۰ میلیارد تومان جذب می‌کند که به اندازه کل بودجه برخی دیگر از باشگاه‌ها است. نوش جان شان! اشکالی ندارد، اما پول بازیکنان ما را هم پرداخت کنند.

کمالوند با اشاره به مسدود شدن حساب باشگاه پارس جنوبی، گفت: به خاطر بدهی از نقل و انتقالات محروم شدیم و امروز نیز حساب باشگاه را مسدود کردند. نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. این ۲-۳ بازی را هم تا نیم فصل تحمل می‌کنیم و بعد از آن به خدا توکل می‌کنیم.   

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.