سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضاء ۱۱۲۵ تفاهمنامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۱۲۵ تفاهمنامه سرمایه گذاری به ارزش ۱۲۸ هزار میلیارد تومان در استان به امضاء رسید.

علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: اگر همه به این جمع بندی برسیم که کارآفرینی عبادت و کارآفرین عابد است، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد، ولی متاسفانه مجموعه اقدامات مسئولان نتوانسته فرایند کارآفرینی را تسهیل کند و کارآفرینی در کشورما دچار بروکراسی پیچیده‌ای است که نیازمند اصلاح سریع و جدی است.

او افزود: برای اینکه کارآفرین مورد توجه و احترام همگان باشد، مثلث اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌کند که در راس آن معین اقتصادی است و همه مسئولان استانی، برآن صحه گذاشتند و از آن حمایت کردند.

رسولیان ادامه داد: در بدو امر هیچکس باور نمی‌کرد که در خراسان ۱۲۰ شرکت، معین اقتصادی شوند و محور توسعه روستا‌ها را قبول کنند، اما خوشبختانه افراد زیادی اعلام آمادگی کردند و هنوز هم متقاصیان بسیاری وجود دارند.

او گفت: در شهرستان‌ها اعلام شد هرکسی که می‌خواهد سرمایه گذاری کند، همه ارگان‌ها و مسئولان آن را حمایت کنند و رییس دادگستری، امام جمعه و نماینده مجلس امضا کند و این اتفاق در کشور بی نظیر است، چون بالغ بر ۱۰۰۰ تفاهم نامه سرمایه گذاری امضا شد.

رسولیان ادامه داد: تاکنون ۱۱۲۵ تفاهمنامه سرمایه گذاری به ارزش ۱۲۸ هزار میلیارد تومان با این رویکرد در استان به امضا رسیده که این کار و حمایت همه جانبه از سرمایه گذار در کشور بی نظیر بوده است که قطعا این آمار افزایش خواهد یافت.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

استقبال از سرمایه گذاری در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.