سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛

بهسازی ۹۶ کیلومتر از راه‌های استان ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۹۶ کیلومتر از راه‌های استان از ابتدای امسال تاکنون بهسازی شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در این مدت (ابتدای سال تاکنون) ۲۷۰ هزار مترمربع عملیات لکه گیری و بیش از ۱۲۰ هزار تن آسفالت برای عملیات بهسازی و روکش آسفالت رویه راه‌ها صرف شده است.

او افزود:برای اجرای بهسازی و لکه گیری این میزان از راه‌های استان اعتباری معادل ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون نقاط حادثه‌خیز متعددی در سطح استان شناسایی شده است که برخی از آن‌ها بازسازی، اصلاح و برخی نیز تا پایان سال جاری ایمن سازی می‌شود.

دلخواه با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده در حوزه استحفاظی این استان وجود دارد، گفت: امسال ۹۲ نقطه مستعد بروز حوادث جاده‌ای و تصادف در قالب فعالیت‌های امانی راهداری و پیمانی ایمن سازی شده است.

او از شناسایی ۶۷ نقطه حادثه خیز دیگر در استان خبر داد و بیان کرد: پیگیری‌های لازم جهت تامین اعتبار از منابع ملی و استانی برای رفع این نقاط در دستور کار قرار گرفته است.

دلخواه با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مسئولیت نگهداری از یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی را بر عهده دارد ادامه داد: انجام روکش آسفالت، لکه‌گیری، خط کشی، شانه سازی، ایمن سازی حاشیه راه، نصب تابلوی اخطار و اجرای روشنایی در گردنه‌ها در نقاط مختلف راه‌های این استان از دیگر اقدامات این اداره کل است.

انتهای پیام/غ

بهسازی راهای استان ایلام در سال جاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.