سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌فرمانده سپاه شهرستان سنندج؛

ثمرات حضور بسیجیان در اغتشاشات اخیر بی‌نظیربود

‌فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: شجره طیبه بسیج در طول ۴۰ سال اخیر در همه حوادث، ذوالفقار ولایت بوده و در جنگ نرم، فتنه داخلی و اغتشاشات اخیر ثمره آن را احساس کردیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ حسن عسگری درمراسم تجمع بزرگ بسیجیان استان کردستان که در سالن آزادی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: بسیج حاصل هدایت الهی به قلب نورانی امام(ره) بوده است.

وی افزود: شجره طیبه بسیج در طول ۴۰ سال اخیر در همه حوادث، ذوالفقار ولایت بوده و در جنگ نرم، فتنه داخلی و اغتشاشات اخیر ثمره آن را احساس کردیم.

سرهنگ عسگری بیان کرد: با بیان اینکه مردم بصیر و آگاه در اغتشاشات اخیر با تفکر بسیجی و با همکاری مدافعان امنیت و نیروهای امنیتی توطئه دشمنان را نقش برآب کردند، خاطرنشان کرد: دفتر بسیج پر از افتخارات انقلاب اسلامی بوده و شاهد آن 92 هزار کبوتر شهید است.

‌فرمانده سپاه شهرستان سنندج تصریح کرد: بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب رسالت بزرگی بر عهده داشته و یقیناً با هدایت و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

وی گفت: بسیج طریقی جزء صراط مستقیم نمی‌شناسد و همواره در این مسیر قدم بر می‌دارد و اجازه نمی‌دهیم امنیت و آسایش کنونی مردم به خطر بیفتد.

انتهای پیام/ع

تجمع بسیجیان استان کردستان در سالن آزادی سنندج

برچسب ها: بسیج ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.