فرمانده سپاه بیت المقدس در استان کردستان گفت:درهفته بسیج بیش از یک هزار و ۱۰۰ برنامه در قالب ۸۷ عنوان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج ، فرمانده سپاه بیت المقدس در استان کردستان گفت:افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم، اهدای جهیزیه، برگزاری جشنواره‌های مهم فرهنگی هنری، عطرافشانی مزار شهدا، یادواره شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، راهیان نور، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، برپایی ایستگاه‌های خدمات رسانی و افتتاح پایگاه‌های مقاومت محلات از برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

سردار سید صادق حسینی افزود: احداث مسکن برای مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی، اختصاص ۳ میلیارد تومان برای پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم، اهدای تسهیلات به افراد نیازمند، از دیگر اقدامات و برنامه‌های بسیج در این هفته است.

وی گفت:در ششمین روز از هفته بسیج رزمایش اقتدار و مقاومت با حضور اقشاربسیجی در سطح استان کردستان برگزار میشود.

فرمانده سپاه بیت المقدس در استان کردستان با اشاره به اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مد نظر است گفت: دراین مدت و در سطح استان، هزار مهد قرآنی افتتاح میشود.

سردار حسینی وجود نیروی مردمی بسیج را عامل امنیت و آسایش و توسعه همه جانبه دانست گفت:کشور‌های زیادی در تلاشند که برای امنیت و پیشرفت کشورشان از نیروی بسیج الگوگیری کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان به حوادث ناگوار اخیر در کشور اشاره کرد و گفت:با اتحاد و انسجام مردمی و قدرت الهی توطئه‌های دشمنان را خنثی و صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.

از سی ام آبان  تا ۶ آذر بنام هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

آغاز هفته بسیج با اجرای برنامه های متنوع در کردستان

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.