سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل:

افزایش ۶.۵ درصدی تعداد صندوق‌های ثابت اخذ رای / فرایند احراز هویت رای دهندگان الکترونیکی انجام می شود

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اعلام کرد: ۲۰ هزار نفر در فرایند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان اعم از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت همکاری و مشارکت می‌کنند.

بهروز ندایی روز سه شنبه در چهارمین جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات در سطح استان و شهرستان‌ها برابر تقویم انتخاباتی اعلام شده از سوی وزارت کشور انجام شده و مقدمات لازم فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه ۶.۵ درصدی تعداد صندوق‌های ثابت اخذ رای در سطح استان افزایش داشته است،اظهار کرد: در فرایند برگزاری انتخابات فرایند احراز هویت رای دهندگان نیز به منظور کاهش تخلفات احتمالی، الکترونیکی خواهد بود.

ندایی از فرایند برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در دوم اسفندماه در سطح استان از ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز و از ۱۰ خردادماه با استعفای نامزد‌های احتمالی از سمت‌های تعیین شده در قانون آغاز شده است.

او با اشاره به آغاز ثبت نام از نامزد‌ها از هفته آینده گفت: استان اردبیل پنج حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، حوزه انتخابیه مشگین شهر، حوزه انتخابیه گرمی، حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و ثبت نام از نامزد‌ها برابر تقویم انتخاباتی در هر حوزه انتخابیه انجام می‌شود.

او با تاکید بر ضرورت همکاری همه مدیران و سازمان‌های دولتی و حکومتی برای برگزاری انتخابات پیش رو گفت: مدیران دستگاه‌های اداری استان باید دقت کنند که همکاران اداری تا زمان انتخابات در وقت اداری به نفع و زیان کسی تبلیغات نکنند و از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزد‌ها استفاده نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل شعار این دوره از انتخابات را انسجام ملی، گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری عنوان کرد و ادامه داد: برای بالا بردن مشارکت مردم در این انتخابات نیازمند همکاری جدی و همدلی همه دلسوزان انقلاب هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل همچنین با تاکید بر حفظ اصل بی طرفی در همه فرایند برگزاری انتخابات از سوی عوامل دخیل در برگزاری این رویداد سیاسی بیان کرد: تعامل با هیات نظارت در استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه و با حضور حداکثری مردم دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ج

دوره  یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.