سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر در همایش فراهان:

بسیج باید در جنگ اقتصادی ایفای نقش کند

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر در همایش فراهان گفت: بسیج باید در جنگ اقتصادی ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار علی اکبر علیزاده از فرماندهان دفاع مقدس و عضو مرکز تعالی معنوی کوثر در همایش بسیجیان فراهان با اشاره به اینکه بسیج باید در جنگ اقتصادی ایفای نقش کند گفت: یکی از راه‌های نجات ما در عرصه جنگ اقتصادی، فرهنگ و تفکر بسیجی است.

سردار علیزاده با بیان اینکه ام القری جهان اسلام تفکرات بسیجیان در نشست‌های بصیرتی است که تیری بر دشمنان بوده و معادلات دنیا را بهم زده و دنیا تشنه وجود بسیجیان است، افزود: امروز وظیفه ما دفاع از انقلاب و تبلیغ اندیشه‌های امام (ره) و رهبری است.

او اضافه کرد: مهم‌ترین عاملی که امروز دشمنان ما باید پیام و ارزش بسیج ما را ببینند، در عرصه دفاع از این کشور، همین فرمان امام است که فرمودند، ما اهل تجاوز نبوده و نیستیم، ولی اگر کسی به این کشور تعدی کند دهان او را خرد می‌کنیم.

بسیج بزرگترین عامل وحدت و انسجام و یکپارچگی ملت ماست

سردار علیزاده در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج بزرگترین عامل وحدت و انسجام و یکپارچگی ملت ماست و باید از آن حفاظت کنیم تصریح کرد: بر اساس فرمایشات فرماندهی کل قوا، اگر می‌خواهیم شرایط پیروزی و موفقیت را در عالم اسلام پیش ببریم، باید تقوای فردی و گروهی را رعایت کنیم تا همه چشمه‌های جوشان تقوا را در بسیج ببینند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.