سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین انتظار از بیمارستان رضوی،تناسب سطح ارائه خدمات با آستان امام رضاست

نخستین انتظار از مجموعه بیمارستان رضوی بر این است که سطح ارائه خدمات با آستان نورانی حضرت رضا (ع) تناسب داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهروردی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بیمارستان رضوی بایستی نماد ارائه بهترین و کیفی‌ترین خدمات به مراجعان باشد و کارکنان و پرسنل این مرکز درمانی با محوریت اخلاق اسلامی به بیماران خدمت رسانی کنند.

او افزود: پنجم آذر، سال‌روز فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین است، بسیج فضا و قالبی معنوی دارد که توانست بسیاری از اراده‌های بزرگ را شکل دهد و تجمیع اراده‌های راسخ، اتفاق‌های بزرگی در میهن اسلامی پس از انقلاب را رقم زد و امیدواریم در فضای جمهوری اسلامی رخداد‌های شایان توجه دیگری را شاهد باشیم.

خاکسار قهروردی ادامه داد: حضور جمعی از بزرگان و فرهیختگان عرصه پزشکی در بیمارستان رضوی، نشان دهنده تجلی روح مقدس و معنوی خدمت در نظام جمهوری اسلامی و برگرفته از فضای معنوی خدمت‌گزاری در دستگاه و بارگاه منور حضرت رضا (ع) است.
 
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: این بیمارستان در گذشته، برای ادامه فعالیت‌های خود از مجموعه آستان قدس رضوی یارانه دریافت می‌کرده و طی چند سال اخیر، این جریان دگرگون شده و به لطف خداوند و با عنایت حضرت رضا (ع) با تلاش‌های صورت گرفته در سطح مدیریتی این مرکز درمانی، تغییراتی انجام شده و این مرکز خودگردان شده و به سودآوری رسیده است.

او بیان کرد: اکنون این مرکز درمانی در باروری علمی و خدماتی و نیز به لحاظ توانمندی مالی به حدی رسیده است که علاوه بر خودگردانی، شاهد توسعه و پیشرفت فضا و خدمات در این بیمارستان هستیم.
 
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: نخستین انتظار از مجموعه بیمارستان رضوی بر این است که سطح ارائه خدمات با آستان نورانی حضرت رضا (ع) تناسب داشته باشد و علاوه بر این امر، از جهت توانمندی علمی نیز فاخر و برجسته باشد.

وی تصریح کرد: طبیعی است که تفاوت جدی این مجموعه درمانی با سایر مجموعه‌های درمانی در انتسابش به بارگاه منور رضوی است که از جهات مختلف بار سنگین مدیریتی را بر دوش مسئولان گذاشته و باید به این امر، توجه ویژه‌ای بشود و این ویژگی در جای جای این مرکز درمانی بارز و نمایان باشد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: تنها توجه به سودآوری مطلق در این مرکز مد نظر نیست و مراجعه‌کننده انتظار دریافت خدمات مطلوب را دارد.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

بیمارستان رضوی باید نماد ارائه بهترین خدمات به مراجعان باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.