سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره دو شهید سرافراز در فهرج

یادواره شهیدان محمدتکتاز و غلام محمدکرد در روستای سکهور از توابع بخش نگین کویر فهرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فهرج با اشاره به وظایف ما در قبال شهدای والامقام اظهارداشت: همه مسئولین در مقابل خون شهدا رسالت سنگینی بر دوش دارند و امروز دشمن آنچه هراس دارد از روحیه ایثار و شهادت طلبی مردم ما است و همه ما در مقابل شهدامسئول هستیم.

او با اشاره به فتنه‌های اخیر فتنه گران و اشوبگران اظهارداشت: هوشیاری مردم فتنه آشوبگران را خنثی کرد.

او اظهارداشت: فتنه آشوبگران و فتنه گران از قبل برنامه ریزی شده بود.

ابراهیمی همچنین با اشاره به نظارت و بارزسی‌های انجام شده بر قیمت اجناس در بازار گفت: بازرسی‌های انجام شده باعث کاهش قیمت اجناس بازار شده است.

همچنین هادی محمدی مسئول بسیح عشایری سپاه ثارالله استان با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: بخش نگین کویر فهرج ۱۷ شهید عشایر تقدیم انقلاب کرده است. وی خاطرنشان کرد: عشایر استان در همه عرصه‌ها شهید تقدیم انقلاب کرده اند و جامعه عشایر در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیدند.

همچنین حجت الاسلام امین کمالی معاون هماهنگ کننده‌ی دفتر نمایندگی، ولی وفقیه در سپاه ثارالله با بیان آیات و روایات به ارزش جایگاه والای شهید و شهادت در جامعه پرداخت.

او در ادامه خواستار راه اندازی بسیج عشایری شرق استان با محوریت فهرج در شرق استان شد و از مسئولین خواست: راه اندازی بسیج عشایری شرق استان را در فهرج پیگیری کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.