سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن اکنون دنبال آسیب زدن از حوزه اقتصاد به انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت:دشمن اکنون دنبال آسیب زدن از حوزه اقتصاد به انقلاب است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و الملسمین عبدالرضا رستگار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: کلید حل مشکلات کشور تفکر بسیجی و توکل بر خدا است.

او با بیان اینکه توانایی نظامی و سیاسی انقلاب به مرز بازدارندگی رسیده است و دشمن یارای مقابله در این حوزه با کشور را ندارد افزود: دشمن اکنون دنبال آسیب زدن از حوزه اقتصاد به انقلاب است. این مساله نیز به خاطر جدی نگرفتن فرامین رهبر انقلاب در سال‌های گذشته است. اگر مسئولان مساله اقتصاد و رونق اقتصادی را اولویت می‌دادند اکنون کید‌های دشمت بی اثر بود.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: تنها راهکار پیشرفت اقتصادی و ایمن سازی اقتصادی، مدل اقتصاد مقاومتی است و اگر این الگو را در اقتصاد داخلی و خارجی و براساس واقعیات پیاده سازی کنیم، تکانه‌ها و ضربه‌های دشمن خاصیت خود را از دست می‌دهد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: بسیج در سال‌های اخیر مبتنی بر فرمان رهبری مبنی بر مقاوم سازی اقتصاد در این حوزه ورود کرده و در سال‌های اخیر موفقیت‌های مناسبی را کسب کرده است و تاریخ انقلاب گواه زنده مبنی بر این است که هر کجا و هر زمان به بسیج و تفکر بسیجی میدان دادیم موفق بودیم. اکنون در حوزه اقتصاد یکبار دیگر باید به این تفکر برگردیم.

انتهای پیام/م

توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی در جامعه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.