سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۲۳۷ طرح اشتغال روستایی در ساوجبلاغ

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: ۲۳۷ طرح اشتغال‌زایی در شهرستان طالقان مورد بررسی قرار گرفت که تا کنون ۱۷۷ طرح توسط بانک تأیید شده است.

ابولقاسم پالیزگیر، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: شهرستان ساوجبلاغ موفق شده است که رتبه نخست دریافت تسهیلات رونق تولید را از آن خود کند؛ این شهرستان تاکنون با جذب ۸۷۰ میلیارد تومان موفق شده که ۷۰ درصد از اعتبارات استان را با هدف رونق تولید و نوسازی و بازسازی مراکز تولیدی از آن خود کند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: این اعتبار صرف سرمایه در گردش صاحبان صنایع و راه‌اندازی شغل جدید شده است. در این میان ساوجبلاغ با ثبت سه هزار و ۹۰۱ نفر در سامانه رصد کشور جزء برترین شهرستان‌ها در حیطه ایجاد شغل است.

پالیزگیر با بیان این که دو شهرستان کرج و فردیس در همین بازه زمانی یک ساله موفق به ایجاد چهار هزار و ۵۰۰ شغل شده اند، افزود: از ابتدای سال تاکنون شهرستان ساوجبلاغ، آمار بیمه شدگان از ۶۲ هزار و ۲۵۴ نفر به ۶۳ هزار و ۵۸۴ نفر رسیده که این رقم رشد قابل توجهی به شمار می‌آید.

او گفت: از ابتدای سال جاری ۷۰۹ نفر مشمول دریافت بیمه بیکاری بودند در حالی  که امروز این آمار به عدد ۶۶۵ نفر کاهش یافته است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: شهرستان ساوجبلاغ همچنین ۲۳۷ طرح با تعهد اشتغال زایی برای هزار و ۱۲ نفر به تصویب رسانده است که در این ۱۷۷ طرح به تأیید بانک رسیده است.

پالیزگیر با اشاره به اینکه این تسهیلات رونق تولید و اجرای طرح‌ها با سود ۶ درصد محاسبه می‌شود، افزود: این طرح‌ها مصوب و تأیید شده مبلغ ۶۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را دربرگرفته است و برای هزار و ۱۷۷ نفر شغل فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/ج.خ

موفقیت ساوجبلاغ در رونق تولید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.