سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش بسیجیان خمین:

کاستی هرکجا که باشد بسیج برای برطرف کردن آن حضوری پررنگ دارد

مشاور فرهنگی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بسیجیان خمین گفت: کاستی هرکجا که باشد بسیج برای برطرف کردن آن حضوری پررنگ دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان خمین گفت: بسیج در همه عرصه‌ها حضور پیدا می‌کند و هر کجا که کمبود و کاستی باشد برای برطرف کردن آن حضوری پررنگ دارد و دستاورد‌های کشور در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی حاصل تفکر ارزشمند بسیج است.

سردار آسودی افزود: امروز امواج خروشان انقلاب اسلامی و تفکر ناب بسیجی در همه جای دنیا، به عنوان یک موج زنده رو به جلو حضوری افتخار آفرین دارد و تحقق این امر سبب خشم استکبار جهانی شده است.

او بسیج را متشکل از آحاد مختلف مردم دانست که با خستگی ناپذیری، ولایت پذیری، همیشه و در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی جان خود را کف دست گرفته و با اقتدار در وسط میدان می‌ایستند.

اغتشاشات اخیر توسط دشمنان خبیث ایران اسلامی و امریکای جنایتکار صورت گرفت

مشاور فرهنگی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در خصوص گرانی بنزین در کشور نیز گفت: اغتشاشات اخیر توسط دشمنان خبیث ایران اسلامی و امریکای جنایتکار صورت گرفت که همانند همیشه نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند.

همایش اقتدار بسیجیان شهرستان خمین همزمان با ۵ آذر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار و در پایان از تعدادی از بسیجیان نمونه شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.