سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید بدانید توطئه‌های دشمن تمام نشده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف با اشاره به توطئه‌های دشمن در چهل سال گذشته گفت: توطئه‌های دشمن تمام نشده است و ملت باید هوشیار باشند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار محمد نظر عظیمی امروز سه شنبه در تجمع بزرگ بسیجیان کرمانشاه با عنوان «شکوه مقاومت» که در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد به رشادت‌های ملت ایران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه را که باید یادآور شویم تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و حوادث بزرگی است که در این مقطع تاریخ اتفاق افتاد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف افزود: در این حوادث یک طرف جبهه حق به پرچمداری امام و حضور مردم مومن و فداکار میهن اسلامی و محور مقاومت بوده و آن سوی جبهه دشمنان جنایتکار که نماد و شاخص اصلی آن‌ها آمریکا است، قرار دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان کرد: در اتفاقاتی که برای کشور ما رقم زدند، توطئه‌هایی که مدعیان دروغین حقوق بشر به ملت ما تحمیل کردند و حوادث متعددی که در کشور اتفاق افتاد دست پنهان استکبار پشت پرده بوده است.

سردار عظیمی گفت: اوج قله تقابل ما با استکبار در ۸ سال دفاع مقدس بود که ملت قهرمان ما با هرآنچه داشت در مقابل دشمن به میدان آمد و با فداکاری و اهدا جان شهیدان گرانقدر در این عرصه نیز نقشه‌های دشمن ناکارآمد ماند.

سردار عظیمی ادامه داد: در قائله‌ها و جنگ ناجوانمردانه اقتصادی نیز امروز ملت ما با بصیرت ایستادگی کرده و خواهند کرد.

او آخرین توطئه دشمن را آشوب‌های اخیر بیان کرد و گفت: در این آشوب که دشمن به زعم خود می‌تواند به نتیجه برسند با حضور و بصیرت ملت ایران و رزمندگان بسیجی این توطئه هم به لطف خدا خنثی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان داشت: باید بدانید توطئه‌های دشمن تمام نشده است و دشمنان اسلام و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار از ملت ما سیلی سختی خورده اند لذا به توطئه‌های خود ادامه خواهند داد و ما نیز به عنوان وارثان شهیدان در همه صحنه‌های احتمالی آینده با هوشیاری و بیداری و با تکیه بر لطف خداوند و توکل به خدا باید حضور فعال داشته باشیم و بدانید در این عرصه سخت و کارزار آنکه پیروز خواهد بود، ملت ایران است.

انتهای  پیام/ز

 

همایش تجمع بزرگ بسیجیان کرمانشاه

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.