سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۰ شکارچی در مناطق شکار ممنوعه مهاباد طی ماه گذشته

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد از دستگیری ۲۰ شکارچی متخلف در ۴ مناطق از ارتفاعات این شهرستان طی ماه گذشته خبرداد.

سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با راه اندازی گشت‌های ویژه پاییزه و زمستانه یگان حفاظت محیط زیست مهاباد و تاکید بر تشدید نظارت‌ها و پایش مناطق، طی ماه گذشته ۲۰ نفر متخلف به همراه آلات جرم در مناطق آزاد و شکار ممنوع دستگیر و اعمال قانون شدند.

او با بیان اینکه این متخلفان طی دو عملیات جداگانه و با شروع مهاجرت پرندگان در زیستگاه مناطق مهاباد و در دو روز اول صدور پروانه شکار اقدام به شکار غیر مجاز کرده بودند، افزود: متخلفان در ارتفاعات سواحل جنوبی پارک ملی دریاچه ارومیه (گروس)، داش خانه، ارتفاعات قزلجه و درمان دستگیر شدند.

سخنور اضافه کرد: از متخلفان ۱۱ قبضه اسلحه شکاری ته پر دو لول، لاشه ۲۱ پرنده وحشی، ۶۵۰ متر تور دام، ۳ دستگاه موتور سیکلت و ۶ بال کبک، کشف و راننده به دادگاه معرفی شد.

او تصریح کرد: با توجه به صدور پروانه شکار پرندگان وحشی (کبک) مأموران یگان حفاظت ادارات به طور مستمر به گشت و کنترل در مناطق تحت مدیریت ادامه می‌دهند و با شکارچیانی که بدون مجوز اقدام به شکار کنند، به صورت قانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

شکارچیان متخلف در مهاباد دستگیر شدند

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.