سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت میلیارد‌رها برای تسخیر کاخ سفید/ آیا مایک کوچولو، ترامپ را به زیر خواهد کشید؟

با ورود مایکل بلومبرگ، ابرمیلیاردر معروف به عرصه رقابتهای انتخاباتی آمریکا، هم‌اکنون این سوال مطرح است که آیا دموکراتها می‌توانند ترامپ را شکست دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در حالی شروع شده که در حزب دموکرات حداقل ۱۸ کاندیدا مطرح شده‌اند. جو بایدن، مطرح‌ترین کاندیدا بوده که شانس زیادی برای انتخاب شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها را در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا دارد. اما ورود مایکل بلومبرگ، ابرمیلیاردر معروف به عرصه رقابتها، معادلات انتخاباتی در حزب دموکرات را دچار تغییراتی کرده است. حال این سوال مطرح می‌شود که بلومبرگ کیست و آیا توان به زیر کشیدن ترامپ را دارد؟

مایکل بلومبرگ کیست؟

مایکل بلومبرگ به صورت رسمی برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ثبت نام کرد. وی میلیاردر یهودی ۷۷ ساله، مالک غول رسانه‌ای «بلومبرگ» دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه «جان هاپکینز» و کارشناسی ارشد «تجارت» از دانشگاه «هاروارد» است. مجله فوربز در سال ۲۰۱۹ کل دارایی بلومبرگ را ۵۸ میلیادر دلار برآورد کرده که این یعنی، بلومبرگ هشتمین پولدار در آمریکا و چهاردهمین ثروتمند جهان است.

بلومبرگ بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۳ سه دوره شهردار نیویورک بوده است. وی ۵۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار ثروت دارد. به نوشته سی‌ان‌ان، این مولتی میلیاردر آمریکایی در شروع کارزار انتخاباتی، برای دو هفته آگهی تلویزیونی معرفی خود، ۳۷ میلیون دلار هزینه کرده است. این رقم بیش از هزینه تقریباً تمام نامزد‌های حزب دموکرات در کل سال است.

بلومبرگ پس از ثبت نام برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی حزب دموکرات، اعلام کرد: «من برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شدم تا دونالد ترامپ را شکست دهم و آمریکا را بازسازی کنم. ما گنجایش تحمل اقدامات بی‌محابا و غیراخلاقی دونالد ترامپ را برای چهار سال دیگر نداریم. او تهدیدی برای کشور و ارزش‌های ما است. اگر او بتواند یک دوره دیگر در جایگاه ریاست جمهوری باقی بماند، ممکن است هرگز نتوانیم آثار مخرب ریاست جمهوری‌اش را جبران کنیم».

برنده انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در تابستان ۲۰۲۰ مشخص خواهد شد و سپس دونالد ترامپ را بر سر تصدی جایگاه ریاست جمهوری به چالش خواهد کشید. بلومبرگ که هشتمین ثروتمند آمریکاست مدت‌ها به دنبال فرصتی برای رقابت با دونالد ترامپ، دیگر میلیاردر نیویورک بوده است. این دو معمولا در رویداد‌های اجتماعی نیز با یکدیگر رقابت داشته‌اند.


بیشتر بخوانید: استیضاح یا محکومیت؛ دموکرات‌ها علیه ترامپ کدام راه را انتخاب می‌کنند؟


بلومبرگ البته پیش از ورود ترامپ به سیاست، گهگاه او را تحسین می‌کرد، اما حالا ادعا کرده که بهترین جایگزین برای ترامپ در زمینه خشونت‌های مربوط به اسلحه و تغییرات اقلیمی است. شبکه فاکس نیوز گزارش داد بلومبرگ هفته گذشته ۱۰۰ میلیون دلار برای خرید تبلیغات دیجیتال در اینترنت علیه دونالد ترامپ در دوره مقدماتی رقابت‌های انتخاباتی هزینه کرده است. بلومبرگ غالباً به عنوان میانه رو و محافظه کار مالی با دیدگاه‌های لیبرال در مورد کنترل اسلحه و مجموعه‌ای از موضوعات اجتماعی توصیف می‌شود.

رقابت با ترامپ

«می‌آیم تا ترامپ را شکست دهم و آمریکا را از نو بسازم»؛ این عبارتی است که مایکل بلومبرگ در بدو ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بیان کرد. ترامپ پیشتر ورود احتمالی بلومبرگ به رقابت‌های انتخاباتی را مسخره کرده و گفته بود، او جادوی مورد نیاز برای این کار را ندارد و "مایکل کوچولو می‌بازد".

افراد نزدیک به بلومبرگ به سی‌ان‌ان گفتند در حالی که اوایل سال جاری او گفته بود وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا نخواهد شد، اما به دلیل اینکه می‌بیند هیچ یک از نامزد‌های حاضر در حزب دموکرات توان شکست ترامپ را ندارند، تصمیم خود را تغییر داد. بلومبرگ معتقد است کسی جز او توان رقابت با و شکست دادن ترامپ در انتخابات آبان ماه سال ۹۹ را ندارد. او هم اینک با حضور در عرصه رقابت درون حزبی دموکرات‌ها، باید با ۱۷ نامزد دیگر این حزب که همچنان در عرصه رقابت‌ها حضور دارند، مبارزه کند.

نکته مهم در مورد ورود بلومبرگ به انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها این است که وی بسیار دیرهنگام وارد این عرصه شده است و در چهار رای‌گیری مقدماتی درون حزبی دموکرات‌ها که سال آینده میلادی در ایالت‌های «آیوا»، «نیوهمپشایر» و «نوادا» برگزار می‌شود، حضور نخواهد یافت و استراتژی‌اش را فقط برای حضور در رای‌گیری «سه‌شنبه بزرگ» قرار داده که سوم ماه مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند ۱۳۹۸) همزمان در ۱۴ ایالت از آمریکا برگزار می‌شود.

البته ورورد بلومبرگِ میلیاردر با مخالفت‌هایی نیز همراه بوده است. «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت و «الیزابت وارن» سناتور ایالت ماساچوست به صراحت گفته‌اند «میلیارد‌ها نباید قادر به خرید آرای رای‌دهندگان باشند.» "کامالا هریس" سناتور ایالت کالیفرنیا از دیگر نامزد‌های حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نیز گفته «پول را باید از سیاست خارج کنیم.» رسانه‌های آمریکایی اعلام کرده اند که بلومبرگ به دنبال این است تا از تیم انتخاباتی باراک اوباما در انتخابات سال ۲۰۰۸ استفاده کند.

چشم‌انداز پیش‌رو

انتخابات درون حزبی، سال آینده در همه ایالات آمریکا برگزار می‌شود تا دموکرات‌ها از میان ۱۸ داوطلب، نامزد حزب خود را برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که ۱۳ آبان سال ۹۹ برگزار می‌شود، انتخاب کنند. در واقع روز ۳ نوامبر ۲۰۲۰ چهل و ششمین رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب می‌شود.

در حال حاضر چهار نفر از داوطلبان نامزدی حزب دموکرات در نظرسنجی‌های ایالتی و ملی نسبت به بقیه پیشتاز هستند: جو بایدن، الیزابت وارن، برنی سندرز و پیت بوتجیج. هر چهار نفر هم نقطه قوت دارند و هم نقطه ضعف. جو بایدن که فرد شناخته شده‌ای است و از مزیت ارتباط با باراک اوباما، رییس جمهور پیشین که کماکان محبوبیت دارد، برخوردار است، نتوانسته در رقابت برای جمع آوری کمک‌های مالی از رقیبانش جلو بزند. نگرانی‌هایی هم درباره سن بالای او مطرح شده است. درباره مقبولیت عام سیاست‌های وارن و سندرز هم ابهام وجود دارد و نگرانی‌هایی هم درباره سن بالا و سلامت قلبی سندرز مطرح شده است. این مسئله باعث شده تا بلومبرگ برای خود شانس بالایی قائل شود.

اما نکته مهم این است که بسیاری از دموکرات‌ها در نظرسنجی‌ها اعلام کرده اند که همچنان نمی‌دانند به چه کسی رای خواهند داد. این مسئله، مهم و نقطه مثبتی برای بلومبرگ است. در یک نظرسنجی هم که به طور مشترک به وسیله مجله اکونومیست و موسسه YouGov انجام شده، ۲۲ درصد از پاسخ دهندگان گفته بودند که دوست دارند شاهد حضور رقبای دیگری در میان داوطلبان نامزدی حزب دموکرات باشند. به همین جهت بلومبرگ به این نتیجه رسیده که شانس موفقیت برای انتخاب شدن به عنوان نامزد نهایی دموکرات‌ها را دارد.

شاید در نگاه نخست شانس زیادی برای بلومبرگ در انتخابات ۲۰۲۰ وجود نداشته باشد و تنها نقطه قوت وی را ثروتمند بودنش بدانند، اما نباید فراموش کرد که چهار سال پیش نیز دونالد ترامپ، میلیاردر ناشناخته‌ای بود که هیچ شانسی حتی برای موفقیت در انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان نداشت، اما ترامپ امروز رئیس جمهور آمریکاست. در واقع ترامپ با اتکای به ثروت خود توانست به این موفیت برسد.

نشریه فوربز سال گذشته بلومبرگ را به عنوان یازدهمین ثروتمند جهان با ارزش خالص تقریبا ۵۰ میلیارد دلار معرفی کرد. این در حالی است که ترامپ با دارایی کمی بیش از ۳ میلیارد دلار در رتبه ۲۵۹ جهان قرار دارد. نشریه فوربز اعلام کرده که بخشی از اعتبار و موفقیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری مرهون تجارتش بود. در واقع در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا کمک‌های مالی و ثروت، نقش بسیار بالایی در موفقیت دارد. اهمیت این مسئله زمانی مشخص می‌شود که "جو بایدن" معاون رئیس جمهوری پیشین که بلومبرگ باید بر سر کاندیداتوری دموکرات‌ها با او رقابت کند، زمانی فقیرترین عضو مجلس سنا بود. در حالی که مشکل اصلی "بایدن" پول است و در آخرین انتخابات حدود ۹ میلیون دلار پول داشت، بلومبرگ این مشکلات را ندارد و ثروتش به بیش از ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد. شاید انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، تبدیل به رقابت بین میلیاردر‌ها شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
خدا بکند اینترنت دیگر وصل نشود چرا که یک عده درسته نان می خورند ولی بعلت استفاده غیر حرفه ای بعضی از جوانان بسیاری از خانواده ها را بیچاره کرده است
شهروند گمنام
۰۵:۰۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
مايک کوچولو اينه، مايک گندهه چيه پس؟!
یامهدی
۰۰:۳۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
اگه اینترنت امریکا یک ساعت قطع بشه صداوسیما تمام اخبارش میشه قطعی یک ساعته خسارات اقتصادی بی سابقه به مردم مظلوم امریکا وارد کرد ولی اینترنت کشورخودمون بعدازدوازده روز میگن بخاطر امنیت بایداینترنت قطع باشه اگه واقعا اینترنت اینقدرامنیت کشور رو به خطر میندازه وصلش نکنید بشیم مثل کره شمالی بنزین که فقط شدبرای قشر پولدار اینترنت روهم بدین به اونا ما بوووووووقیم بدبختیممم صدامون به جایی نمیرسه بخدا هرروز نا امیدتراز روز قبلیم گفتم بخداااا
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
دلتونو خوش نکنید دور بعد باز ترامپ رای میاره بعد ازونم دوباره یه جمهوری خواه دو دوره دیگه رای میاره
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
پس این اینترنت همراه برای شهرستان های فارس کی وصل میشه خفه شدیم
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
من کد بسته هدیه رو زدم ام نیومد دروغ میگن
Miss fatemeh
۱۷:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
منم یک روزه که زدم ولی خبری نشد
همش الکیه
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
بخدا اونم الکیه
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
حتی ترامپ که از نظر ما دیوانه است گامهای بسیار مثبتی برای کشورش برداشته و مردم از او متشکرند . اما کشور ما فقط دچار بازی های سیاسی و نا امنیه اونم بخاطر سیاستهای دولتمان . اشکال کار اینجاست که دولت ما ، مردم رو دوست ندارن و قدمی برای بهبود وضع مردم برنمیدارن وفقط از ثروتهای این مملکت استفاده می کنن برای بهبود اوضاع کشورهای بی ثبات عربی .
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
دنیا میگه آرامم دیوانه است هفتاد درصد مردم آمریکا آرامم را قبول ندارند مرغ همسایه غازه
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فردا پنج شنبه ست. نتم که قطعه هنوز... اونموقع ما کی از بسته هدیه یک گیگ ایرانسل استفاده کنیم؟
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دروغ بوده کلا کجایی تو
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ادمین نت کی وصل میشه
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
راست میگه چرا التماس میکنین ک وصل کنن نت رو؟ اینترنت حق مسلم ماست
بیب
۱۲:۵۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ملت مارو ببین تمنا و التماس برای حقتون میکنید اینترنتی که بخاطر گرونی یک شبه قطع شده با گروگان گرفتن اینترنت همتون افتادین ب التماس هرچی سرتون میاد حقتونه ب امام حسین ادمین تایید کن سانسور نکن انقد
بهمن
۱۲:۵۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام بیشتر از مفهوم کامنت هایی که عزیزان می گذارند غلط املایی مشهود است طرف نوشته العان نوشته مطمعن اون وقت می گه لیسانس هم داره
عامل اصلی مشکلات مملکت مدرک گرفته های بی سواد هست
افراد بی سواد بی مهارت
آموزش و پرورش هم فقط به فکر درصد قبولی دانش آموزان هست
دانشگاه ها هم چه دولتی چه آزاد و غیره جزوات 50 سال پیش دنیا که بار علمی و عملی نداره یاد میده
آمریکا و غرب چطور پیشرفت کرده أصلا آلمان چطور بعد از جنگ جهانی اینقدر صنعت قدرتمندی داره؟
مملکت رو آموزش و پرورش و دانشگاه ها تباه کردند و بس
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
با سهمیه اومدن بالا انتظاری نیست اگر راست میگی سانسور نکن
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خوب شاید لیسانس نداره الکی گفته ، مشکل اساسی ما فعلا این نیست بلکه بی ثباتی مملکته . هر لحظه منتظر یه پاتک از دولتیم .
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
این جور نیست زبان عامیانه با زبان گفتاری فاصله گرفته
ولی حرف شما متین وقتی افراد رشته ی علوم انسانی یک جامعه اسلامی را با مفاهیم غربی پرورش می دهند همین اش است و همین کاسه است
دوست داشتی سبک نوشتن را عژیژم
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
پس استیضاحش چیشد
محسن
۱۲:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دغدغه گرونی داریم
اینترنتم اضاف شد
برهان
۱۲:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
هه تازه شروع ماجرا نت وصل یا قطع بشه مهم نیس...
ما هم خدایی داریم
۱۲:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اصل اول هر خیرنگاری اخلاق و بی طرفیه که متاسفانه این سایت نداره

اینکه پیام ها رو گزینشی تایید میکنی خلاف اخلاق حرفه خبرنگاریه

ما همه وطن پرستیم و کشورمونو دوس داریم
بی سواد هم نیستیم که بیایم هوچی گری کنیم

یکی از دلایل بی اعتمادی مردم که هر روز داره بیشتر میشه همین خود سانسوری هاست

حداقل پسونو جوان رو از باشگاهتون بردارید

چرا که جوان و خود به خود ارزش و شور میاره که خلاف هر نوع سانسوره
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
میگن بی طرفیم ، ولی حقوقشان را از دولت میگیرن .میترسن ،باید به نفع دولت و پولدارا ولیبرالها چیز بنویسن ، نگاه کنید چند تا خبر در روز از این سلبریتی ها مینویسند
خوب خودشون هم ازهمون قماشن
در باره عدالت و. معیارهای اسلامی چیزی اگر دیدید ما خبر کنید
حالا بقول شما اگر بنویسنو
حق الناس
۱۱:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
به امید خدا امشب اینترنت همراه کل کشور وصل میشه
سپهر
۱۱:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
واقعاً چقد خوشبختیم و خودمون خبر نداریم
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آدم به امید زنده است اگه نشد امیدوار باش یه شبی وصل شه
مهسا
۱۲:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
واقعا یعنی وصل میشه؟
محمدی
۱۴:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وصله بشه صدقه میدم خدا کنه حقیقت داشته باشه
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
از بس سرمون تو کار این کشور و اون کشور بوده وضعیتمون شده اینی که میبینید
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آفرین، دقیقا همینطوره
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فارسی که نمی فهمید انگلیسی نوشتم اینترنت وصل کنید -_- -_- -_- -_- -_- -_-
Internet - Internet - Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -Internet - Internet -
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
به لطف خدا که براهمیشه قطع کنن انشالله به امید اون روزا
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
به لطف خدا نونِ زن و بچه ی توام قطع بشه بفهمی ما چی‌میکشیم.
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بابا داره حقمون نادیده گرفته میشه شما که مخالفی استفاده نکن
شما که موافقی درست استفاده کن این که دیگه دعوا نداره
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کاملا مشخصه yjc سرش تو کار خودشه و مردم ارزشی براش ندارن الان چند روزی ک تعداد بازدید رفته بالا فکر میکنه سایتش ترکونده ن گلم مردم از بدبختی دارن میان پیگیر اینترنت باشن وگرنه ما هم مثل شما شدیم ن ارزشی دارید برام ن چیزی ن فقط سایت شما بلکه کل صدا و سیما و سایت های خبری دیگه ک خواسته های مردم رو نادیده میگیرن
خودم به شخصه اینترنت وصل بشه تهت هیچ شرایطی از این شبکه ی ملی استفاده نمیکنم
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کاملا موافقم باهات
s
۱۱:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دقیقا تنها سایت خبری که راحت باز میشه الان اینه
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
موافقم
سپهر
۱۱:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خدایا من چرا ایران به دنیا اومدم؟ فقط زنده هستم زندگی که نمیکنم! تنها دلخوشی و سرگرمیم همین اینترنت بود که اونم قطع شد
محمد
۱۱:۰۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت یه جوری خراب کردن که دیگه وصل نشه .....اره خوبه برای وطن خودمون همچین کسانی مسول بشن ....حداقل وضع مالی خوبی دارن دزدی نمیکنن...
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آقا شما اینترنت رو وصل کنید یا حداقل پیگیرش بشید ما قول میدیم به همه بگیم ایران بهترین کشور دنیاست و آمریکا بد بد بد بد ه
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
واای چقد مهم
ترامپ اونور دنیا غذاش ته میگیره اینا اینجا یه خبر فوووووری میزنن
میزارن سر تیتر اخبار بسه دیگه خجالت نمیکشید؟
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بهشت دنیا ایران هست وبس. حالا اگه راضی شدید پیگیر وصل نت موبایل باشید. محض رضای خدا برای یکبار هم که شده راست بگید، نت کی وصل میشه. مردیم از بس آمار و خبر دروغ شنیدیم.
محسن
۱۰:۴۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
همه مردم دنیا بدبخت هستن ما خوبیم ، قبول.
اینترنت رو وصل کنید
من موندم اگه امریکا و اسرائیل و عربستان نبودن شما باشگاه خبر نگاران چیکار میکردین؟
محمد
۱۰:۴۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
متاسفانه اوضاع روجوری درست کردن که موضوع اصلی گرونی کالاوگرونی بنزین فراموش شده وجاش روبه قطعی اینترنت داده، به قول قدیمی ها به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم، حالاهرکس هم حرفی بزنه ومخالف باشه کافرو وطن فروش میشه،
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
گروني بنزين هزينه ها رو بالا ميبره درآمد كسي صفر نميشه اما قطع اينترنت درآمد هزاران خانواده از جمله خود من رو تو اين شرايط گروني بدبختي صفر كرد ما پيگير اينترنت براي سرگرمي و ديدن ٤ تا عكس و ويدئو نيستيم كار و كاسبيم نابود شده
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اول مشهد چی شد؟!
Ali
۱۰:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام..خدا وکیلی ما موندیم که چه کاری کنیم..روزی هزارتومن هم درآمدزدایی نداریم..دستمون از همه جا بستست.‌.گفتند درس بخونید تا کار و آینده داشته باشید..ما هم درس خوندیم ،لیسانس هم گرفتیم بعدش خدمت هم رفتیم.العان ما موندیم و یه مدرک دانشگاهی و یک کارت پایان خدمت.به بزرگتر ها هم که میگیم کار نیست،میگن ضعف از خودتون هست چون اگر نبود استخدام میشدید.حتما خودتون چیزی حالیتون نیست.خب قربونتون ما همونی رو بلدیم که تو مدرسه و دانشگاه بهمون یاد دادند..مگر بیشتر از اینها بهمون گفتند.خب با این اوضاع اگر بخوای چیز دیگه ای هم یاد بگیری هم باید هزینه دوباره بدی و هم از بس فکرت درگیره دیگه به خدا چیزی یاد نمیگیری..چون ناخواسته فکرت همه جا میره از بس غم و مشکلات هست.حالا یه عده هم که بلد بودند با کارهایه اینترنتی و برنانه نویسی و غیره و مقدار سرمایه ای هم که داشتند کار اینترنتی راه بندازند و حداقل مبلغی درآمد زدایی بکنند که نت هم فعلا قطع هست و دست این عزیزان هم بریده شده..واقعا موندم چه کار کنم...خدایا خودت راهی واسمون بساز..فکری تو سرمون بنداز..دستمون رو بگیر..کمکمون کن..
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
الان نه العان هم وطن
راست می گی لیسانس مابدرد لای جرز دیوار هم نمی خوره من هم با شما همدرد هستم پول نیست سواد نیست پارتی هم نیست اینترنت هم نیست .
جاوید
۰۰:۰۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
پول هست اما کم است
سواد هست اما کم است
پارتی هست اما کم است.
اینتر نت هست اما کم است
معرفت نیست اصلا نیست.
بیاین این قدر سیاه نمایی نکنیم دوستان
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نت همراه چی شد؟؟؟
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
حداقل اينقدر شعور دارند ٢ هفته اينترنت رو قطع نكنند كه زندگي مردم فلج بشه ٢ هفته هست تو اين مملكت بدبخت شديم هيچكي بدادمون نميرسه هيچ گوش شنوايي نيست
Mina
۱۰:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ب نظر من برداشتن تیتر هایی ک ب اینترنت مربوط بود و نزدن تیتر جدید در همین باره، ب دلیل خبر تحریم عوامل قطعی اینترنت از سوی امریکا باشه!!!!!!
مسئولین از ترس تحریم شدن خودشون حتی شمارو هم تحریم کردن باشگاه خبرنگاران جوان!!!!!!
فاطمه
۱۰:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
ایرانسل چند روز پیش ی گیگ اینترنت رایگان ک جهرمی میگف داده ولی اینترنت بین المللی قطعه واقن مرسی خیلی دارن حال میدن مسخره ها
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااااخه چرااااااااااا ما رو از حقمون محروم میکنید که اینترنته اه خدااآااااااااااااااااااا
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
وصل اینترنت کلاه برداری بیشتر انشالله که وصل نشه ازمسعولین محترم درخواست داریم نت رو برا همیشه قطع کنن
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نتایج تکمیل ظرفیت ارشد چی شد؟
مهسا
۱۱:۳۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کی قراره بیاد؟
مهسا
۱۲:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیز جواب تکمیل ظرفیت اومده برو ببین ۱۰ ام هم ثبت نامش
محمد آریافرد
۰۹:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آقا چرا کسی گوشش بدهکار نیست اینترنت حق مردمه چرا وصل نمیکنید ؟
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
مرگ بر مایک کوچولو
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
جدی؟مرگ بر صدام یزید کافر.
سائل
۰۹:۴۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
امیدمون به درس بود که لااقل باسواد از دنیا بریم اونم شماها نمیذارید...کار که بهمون نمیدید...هر اداره دولتی که میریم صندلیاش موروثی شده از پدر به بچش میرسه...پس جای ما تحصیل کرده هایی که نمیتونیم مهاجرت کنیم کجاست....ماهایی که برای کنکور از رفیق بازی و خوشگذرونی گذشتیم...خداشاهده برای کتاب خریدن پول قرض کردیم بس که گرونن، همه بهم میگن درس میخونی که چی .....با این همه انرژی منفی باز دارم ادامه میدم چون پول ندارم که بزنم تو یه کاری، پدر پولدار و پارتی دار هم ندارم که صندلیشو تو فلان اداره بهم ارث بده و مجبورم از طریق درس خودمو به جایی برسونم یا این وسط راهی بمیرم و خلاص شم...کار که بهمون نمیدید...پولم که نداریم ازدواج کنیم و سرگرم زندگی شیم چون نمیخوایم یکی دیگه رو هم قاطیه بدبختیه خودمون کنیم ....لااقل اینترنت که لازمه ی کارمونه رو وصل کنید تا کارمون پیش بره...
نایب
۰۰:۱۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
نگران نباش اجر همون باسوادا رو میبری.
ناشناس
۰۲:۴۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
شما حداقل به این شکر کنید که یکی رو دارین ازش قرض بگیرین برا خرید کتاب من سال آخر مه رشتم تجربیه قیمت کتابا انقد گرون شده که نمیتونم بگیرم و برا کنکور بخونم.
یه درخواست هم از ادمین خواهش میکنم اگه بتونین یه خبر هم از گرونی کتابای کمک درسی تهیه کنید خواهش میکنم واقعا گرفتارم بخدا .
خواهش میکنم شاید یه تاثیری داشته باشه شاید یکی بتونه چاره ای باشه برا ما دانش آموزان شاید...
*نسل سوخته*
کنکور کنکور کنکور کنکور کنکور کنکور کنکور کنکور کنکورکنکور
کنکور کنکورکنکورکنکورکنکورکنکورکنکورکنکورکنکورکنکورکنکورکنکور
*یه خوآهش کوچولو از طرف یه دانش آموز گرفتار^.^
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
باور کنید این اخبار کوچیک ترین اهمیتی واس ما نداره...
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
واسه ما اهمیت ندارن، فکر کردی مسئولین اخبار و وضعیت ما رو پیگیری می کنن؟ اونا توقعاتشون در سطح آمریکاست فقط...
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
نترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
دنیا
۰۹:۱۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
همین مونده بود توِ به درد نخور به اون مردِ با اون همه اُبهت و ثروت و قدرت بگی مایک کوچولو!!!
Mr
۰۹:۱۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
زندگی بدون اینترنت بین المللی هرگز امکان پذیر نیست (فرمایش خود وزیر جوان )
لطفا وصلش کنید نون دهن زن بچه ها مونو از طریق کسب و کارهای اینترنتی در میاوریم
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
به نظرم خبرگزاري شما بيشتر بدرد مردم آمريكا ميخوره چون بجاي اينكه بيشتر بدرد و مشكلات ما كه الان قطعي اينترنت هست بپردازيد به مشكلات مردم آمريكا مي پردازيد
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
واي گُل گفتي
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اگر ٢ سال پيش بهم ميگفتن دولت تدبير و اميد اينطور بيرحمانه ٢ هفته اينترنت رو قطع ميكنه اصلا باور نمي كردم الان ٢ هفته هست نه خواب دارم نه خوراك تمام تلاشهام و هزينه هايي كردم داره از بين ميره خيلي نامرديه خيلي
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید ینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید اینترنت ما رو پس بدید
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
واقعا این قدر بیکار داریم کی وقت کردی
حسن
۰۸:۴۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
سلام
من ده روزه نت ندارم
و همه کارهام با نت بوده
واقعا کی پاسخگوی متضرر شدن ماست ؟
گناه من چیه واقعا؟
الان هیچکس پیگیر اینترنت نیست این همه مردم میگن اینترنتو وصل کنید
مردم نیاز دارن مردم کارو زندگیشون مختل شده مردم دارن ضرر میکنن تکلیف مردمو روشن کنین هم بنزین گرون میکنین هم اینترنت قطع میکنین فردا هم بفرمایید تلویزیونو قطع کنید
مسعود
۰۰:۳۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
داداش تلویزینو که قطع کنن عالی میشه خخخخ به عنوان مثال دیگه تبلیغات از ما بهترونی پخش نمیشه تن تن وسط فیلم خخخخ،والا
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
یا فتاح ، یا فتاح، یا فتاح، خواهشمندم نت همراه رو وصل کنید،سپاس
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
کاش اینقدر که مسولین زوم کردند روی آمریکا و هر کاری میکنه یک درصد هم فکر نیاز و دغدغه های مردم خودشون از جمله نت و گرانی بودند
حسین
۰۸:۱۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
آقا چرا پیگیر وصل شدن اینترنت همراه نیستین. اسم خودتونو گذاشتین خبرنگار. بخدا که اون دنیا باید جواب پس بدین این همه دارن میگن پیگیری کنین ولی.....
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
اینترنتو وصل کنید لطفا،بخدا ما از اینترنت همراه استفاده میکنیم.
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
لطفا اینترنت همراه ها را وصل کنید.