سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز جنبش فتح علیه تصمیم اخیر آمریکا

جنبش فتح در اعتراض به حمایت آمریکا از شهرک‌سازی‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی، در شهر نابلس تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطین، ده‌ها تن از فعالان جنبش فتح در این تجمع با دردست داشتن پرچم فلسطین، پرچم‌های جنبش فتح و پارچه نوشته‌هایی، مخالفت خود را با سیاست‌های جانبدارانه آمریکا از رژیم صهیونیستی و همچنین سیاست‌های تجاوزکارانه دولت آمریکا در حمایت از اشغالگران صهیونیست اعلام کردند.

تیسیر نصرالله، عضو شورای انقلابی جنبش فتح، در سخنانی در این تجمع گفت: «آمریکا با سیاست‌های جانبدارانه خود بر جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل سرپوش می‌گذارد. آمریکا با در پیش گرفتن چنین سیاست‌هایی خواهان لغو حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادریشان است. آمریکا تلاش می‌کند شهرک‌سازی را قانونی و مشروع اعلام کند.»

او افزود: «ما با سیاست‌های جانبدارانه آمریکا مخالف هستیم و ملت فلسطین با تمام قدرت در برابر این سیاست‌ها ایستادگی خواهند کرد.»

این عضو شورای انقلابی جنبش فتح از مردم فلسطین خواست فردا در تجمع اعتراضی که در نابلس در مقابل ایست بارزسی «حواره» برگزار می‌شود، مشارکت گسترده داشته باشند تا پیام روشن خود را در مخالفت با سیاست‌های آمریکا به گوش جهانیان برسانند.

نصرالله همچنین از ملت فلسطین خواست از رهبران فلسطین که با سیاست خطرناک آمریکا، که موجودیت فلسطین و آرمان ملی فلسطین را هدف قرار داده است، حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.