مدیر اجرایی سازمان دیده بان حقوق بشر، با انتقاد از تصمیم اخیر آمریکا اعلام کرد، این اقدام سبب تشویق رژیم صهیونیستی خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره مباشر، کنت راس (Kenneth Roth) مدیر اجرایی سازمان دیدبان حقوق بشر در نشست خبری در شهر اشغالی قدس، با انتقاد از تصمیم اخیر آمریکا در قانون دانستن شهرک‌های صهیونیستی گفت: موضع آمریکا در قانونی دانستن شهرک‌های اسرائیلی، این رژیم را به مصادره زمین‌های بیشتری از فلسطینی‌ها تشویق می‌کند.

وی همچنین درباره اقدام رژیم صهیونیستی در اخراج عمر شاکر، رئیس دفتر این سازمان در سرزمین‌های اشغالی گفت: برای تحریم اسرائیل تلاش نکردیم، بلکه هدف ما علنی کردن تخلفات اسرائیل بوده است. عمر شاکر قربانی آن شد که مقامات اسرائیلی ماهیت فعالیت دیدبان حقوق بشر را در حمایت از حقوق بشر درک نکردند.

از سوی دیگر، عمر شاکر، رئیس دفتر سازمان دیدبان حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی، در نشست خبری در شهر اشغالی قدس، درباره تصمیم رژیم صهیونیستی برای اخراج خود گفت: اسرائیل در تلاش برای بستن دهان فعالان حقوق بشر و دیدبان حقوق بشر شکست خورد. سوال آن است که جامعه جهانی چگونه می‌تواند اقدامات اسرائیل در نقض حقوق بشر را متوقف کند؟

عمر شاکر افزود: به ثبت تخلفات اسرائیل در حق فلسطینی‌ها ادامه خواهیم داد. دیدبان حقوق بشر، دعوت به تحریم اسرائیل را بخشی از آزادی بیان می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار