سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زوار: قضاوت‌ها در لیگ عادلانه نبود/ گاهی اوقات به ناحق به ما امتیاز می‌دهند/ امیدوارم سازمان لیگ از پزشکانی استفاده کند که متوجه تمارض شوند

سرمربی لوازم خانگی کن گفت: برای داوران احترام زیادی قائلیم زیرا یک رکن مهم بازی داور است اما احساس می‌کنم قضاوت‌ها خیلی عادلانه نبود و اشتباهات داوری باعث می‌شود تا شبهاتی پیش بیاید.

محمدرضا زوار سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: این هفته  ۲ بازی حساس برابر تیم مس کرمان و پاس قوامین داشتیم، اما متاسفانه امروز بیش از این که با حریفان رقابت کنیم با سیستم امتیازدهی رقابت  کردیم که مشکلات بسیار زیادی داشت و این موضوع به ضرر تیم ما است.  

زوار با انتقاد از عملکرد داوران افزود: برای داوران احترام زیادی قائلیم و ارکان اصلی یک مبارزه داور، بازیکن و زمین است، اما احساس می‌کنم قضاوت‌ها خیلی عادلانه نبود و اشتباهات داوری باعث می‌شود تا شبهاتی پیش بیاید. امیدوارم کمیته داوران که همیشه شنونده انتقادات است، در گزینش و انتخاب داورانی که اشتباه‌های زیادی دارند، تجدید نظر کند تا در آینده بازی‌های بهتری شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید: مشکلی برای برگزاری لیگ تکواندو در بازه زمانی طولانی‌تر وجود ندارد/ تاخیر در آغاز لیگ به دلیل تعلل تیم‌ها در ثبت نام است


سرمربی لوازم خانگی کن افزود: امروز بازی ما برابر مس کرمان مساوی شد که این نتیجه به خاطر اشتباه داور بود. در سیستم برگزاری و پزشکی نیز مشکلاتی وجود داشت و اگر سازمان لیگ از پزشکی استفاده کند که متوجه تمارض بازیکنان شود، در آینده شاهد بازی‌های بهتری خواهیم بود.  

او در خصوص مشکلات سیستم امتیازدهی نیز گفت: امتیازات خوب ثبت نمی‌شود و آن جایی که باید امتیاز ثبت شود، اتفاقی نمی‌افتد، اما وقتی نباید امتیاز بیاید، امتیاز ثبت می‌شود. گاهی اوقات نباید برای ما امتیاز ثبت شود، اما چنین اتفاقی رخ داده است. به هر حال سیستم‌های امتیازدهی ما ضعیف است و نمی‌دانم چرا سیستم‌های جدید به این زودی مستهلک شده و بلافاصله قطع می‌شود و در روند بازی وقفه ایجاد می‌کند. ما یک بازی را به دلیل خرابی سیستم از دست دادیم و در مسابقه‌ای که  با نتیجه ۱۱-۲۴  پیش بودیم، سیستم در وسط بازی خراب شد و با اعتراض تیم حریف بازی ۰-۰ شد. چنین اتفاقی زیبنده لیگ تکواندو نیست و امیدوارم برای این موضوع فکری اساسی شود.


بیشتر بخوانید: زوار: هوگو‌های الکترونیکی تبدیل به یک معضل شده است/ می‌توانیم ۳ سهمیه المپیکی بگیریم/ به جوانان مان افتخار می‌کنیم


زوار درباره سطح فنی لیگ تکواندو اظهار داشت: شاهد بازی‌های خیلی خوب و باکیفیتی هستیم و بازیکنان جوان و پرتلاشی در لیگ امسال حاضر هستند. شرایط فنی تیم‌ها و بازیکنان خوب است، اما وقتی ساختار و امکانات ضعیف باشد، شرایط مناسب فنی هم آنطور که باید به چشم نمی‌آید و باعث می‌شود اتفاقاتی دور از شان لیگ تکواندو رقم بخورد.  

او گفت:  قطعا آینده تیم ملی ما را بازیکنان جوان می‌سازند و بازیکنان باتجربه پس از مقطعی از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنند و به کسوت مربیگری رو می‌آورند و جوانان جای آن‌ها را خواهند گرفت، اما جای خالی تیم‌هایی که در این مدت روی جوانان و نوجوانان سرمایه گذاری می کنند را روز به روز بیشتر احساس می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: باید با برخی کمبود‌ها کنار بیاییم/ شهرداری ورامین اصلی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل است


سرمربی لوازم خانگی کن درباره بازگشت فرزان عاشورزاده و اضافه شدن دیگر ملی پوشان به لیگ تکواندو گفت:  تیم جوان نیاز به اردو و بازیکنانی دارد که تجربه پا زدن در رقابت‌های بین المللی و المپیک را داشته باشد و ما هم از تجربه و فوایدی که حضور بازیکنی همچون عاشورزاده می‌تواند برای تیم ما داشته باشد استفاده می‌کنیم.  

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم تکواندو لوازم خانگی کن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.