سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراقب کلاهبرداران باشید

شهروندان نسبت به بسته‌های حمایتی و روند دریافت کارت سوخت هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پلیس آگاهی استان کرمان از شهروندان خواست با توجه به اجرایی شدن طرح سهمیه بندی سوخت و واگذاری بسته حمایتی به مردم در روند امور مرتبط با این دو مورد از ارسال اطلاعات شخصی خود از جمله شماره ملی، آدرس منزل، رمز کارت بانکی، شماره حساب خود و سایر اعضاء خانواده به افراد ناشناس و همچنین واریز وجه به حساب افراد ناشناس از طریق تماس تلفنی خودداری کنند.


-شهروندان جهت دریافت کارت سوخت تنها از مراجع قانونی و سایت‌های معتبر استفاده کنند و فریب واسطه‌ها و افراد سودجو و ناشناس را نخورند.


-در صورت مشاهده دفاتر یا شرکت‌هایی که اقدام به ثبت نام کارت سوخت خارج از سازمان‌های دولتی و با سایت‌های جعلی می‌کنند، بلافاصله به مراجع انتظامی گزارش دهند.


-از دادن وکالت به افراد ناشناس جهت ثبت نام کارت سوخت خودداری شود.


-شهروندان فریب افرادی که در معابر یا پمپ بنزین‌ها اقدام به فروش کارت‌های سوخت یا شارژ کارت به میزان بالا می‌نمایند را نخورند.

-شهروندان توجه داشته باشند ثبت نام و تحویل بسته‌های حمایتی تنها از طریق مراجع قانونی و با اطلاع رسانی از سوی رسانه‌های دیداری و شنیداری مثل رادیو و تلوزیون صورت می‌گیرد که تاکید می‌شود مراقب افراد کلاهبردار و سود جو باشید.

انتهای پیام/ی

تاکید می‌شود مراقب افراد کلاهبردار و سود جو باشید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.