سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجمع فوق العاده هیئت دوومیدانی تهران بلامانع است

برگزاری مجمع فوق العاده هیئت دوومیدانی استان تهران طبق نظر اداره کل ورزش و جوانان بلامانع و فقط موافقت عرب باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای مجمع هیئت دوومیدانی استان تهران طی نامه‌ای به رئیس اداره کل ورزش استان تهران از عملکرد کرمعلی ایرجی رئیس مجمع  ابراز نارضایتی کردند و خواستار تشکیل مجمع فوق العاده شدند. با توجه به اینکه امضاکنندگان برگزاری مجمع فوق العاده هیئت دوومیدانی استان تهران به حد نصاب رسیده است و اداره کل ورزش استان تهران مشکلی برای برگزاری مجمع ندارد به همین علت با زرگر یکی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفتگویی انجام دادیم که از نظر می گذرانیم.  

زرگر رئیس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران درباره وضعیت برگزاری مجمع فوق العاده هیئت دوومیدانی تهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بله تعدادی از اعضای مجمع هیئت دوومیدانی تهران طی نامه‌ای خواستار برگزاری مجمع فوق العاده شدند. به هر حال  قرار شد نماینده آن‌ها با ایرجی رئیس هیئت دوومیدانی صحبت کند و در صورت به نتیجه نرسیدن  طرفین ،مجمع فوق العاده برگزار شود. شادمهر به نمایندگی از  اعضای مجمع دوومیدانی استان تهران با ایرجی صحبت کرد، اما باز هم از عملکرد رئیس هیئت دوومیدانی ابراز نارضایتی کرد و بیان کرد که خواسته هایشان تامین نشده است.  

او ادامه داد: با توجه به اینکه عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی رئیس مجمع دوومیدانی هم محسوب می‌شود پس باید او نظر نهایی را درباره برگزاری مجمع فوق العاده هیئت دوومیدانی استان تهران بدهد به همین علت گل محمدی رئیس اداره کل ورزش و جوانان امروز فرصت نکرد تا با عرب صحبت کند و فردا تصمیم نهایی درباره برگزاری مجمع فوق العاده اتخاذ می‌شود. به هر حال ما مشکلی برای برگزاری مجمع فوق العاده دوومیدانی نداریم اما عرب رئیس مجمع دوومیدانی است و  باید موافقت او را برای برگزاری مجمع فوق العاده بدست آوریم.  

برگزاری مجمع فوق العاده دوومیدانی یک حق طبیعی است 

ایرجی بیان کرد: اعضای مجمع هیئت دوومیدانی استان تهران اصرار به برگزاری مجمع فوق العاده دارند و طبق قانون حق طبیعی شان است به همین علت تکلیف این موضوع را هر چه سریعتر مشخص می‌کنیم.  

او درباره تخلفات رئیس هیئت دوومیدانی استان تهران گفت: مشکل اعضای مجمع دوومیدانی استان تهران با ایرجی در مورد وقت نگذاشتن او در این هیئت است و آن‌ها بیان کردند که رئیس هیئت دوومیدانی در دفترش حضور ندارد تا به امورات رسیدگی کند و تخلف دیگری را مطرح نکردند. ایرجی علاوه بر اینکه رئیس هیئت دوومیدانی استان تهران است مسئولیت تربیت بدنی آموزش و پرورش هم برعهده دارد، به همین علت اکثر وقت خود را در آنجا سپری می‌کند و فرصتی برای حضور در هیئت دوومیدانی ندارد.


 بیشتر بخوانید: کیهانی برای انتخابات فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرد


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت برگزاری مجمع فوق العاده هیئت دوومیدانی استان تهران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.