پیشکسوت دو و میدانی گفت: عرب از جنس دو و میدانی نیست و با احتیاط عمل می‌کند و نمی‌داند که باید چه کاری در این فدراسیون انجام دهد.

تیمور غیاثی پیشکسوت دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فدراسیون دو و میدانی پس از انتخاب موقت ایرج عرب به عنوان سرپرست این فدراسیون گفت: حال و روز فدراسیون دو و میدانی خوب نیست و عرب هم به صورت موقت در این فدراسیون حضور دارد.

غیاثی ادامه داد: او به دو و میدانی اشراف ندارد و نمی‌داند باید چه تصمیماتی را در این فدراسیون اتخاذ کند. وزارت ورزش و جوانان باید شخصی را که از جنس این فدراسیون بوده و خود طعم روز‌های خوب و بد این رشته را چشیده را به عنوان مسئول انتخاب می‌کرد تا مشکلاتی که از گذشته مانده و در آینده نیز گریبانمان را می‌گیرد، از بین ببرد.

پیشکسوت دو و میدانی کشورمان افزود: عرب خیلی با احتیاط کار می‌کند. امیدوارم هر چه سریعتر نامزد‌ها مشخص شده و انتخابات نیز برگزار شود تا رئیس این فدراسیون در جایگاه خود بنشیند و پیگیر امور باشد.

غیاثی در پایان گفت: کیهانی به غیر از مشکلات و دردسر چیزی برای این فدراسیون به یادگار نگذاشته است و امیدوارم رئیس بعدی این فدراسیون، این حاشیه‌ها را نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: دیدار رئیس کمیته المپیک با تیمور غیاثی


انتهای پیام/

اظهارات غیاثی درباره با فدراسیون دو میدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار