سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: دریافتی نداشتیم و از سال قبل هم طلبکار هستیم

بازیکن تیم والیبال پیکان گفت: تاکنون دریافتی نداشته ایم و امیدوارم مدیران پای کار بیایند.

جواد کریمی ملی پوش کشورمان و بازیکن تیم والیبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر سایپا در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: بازی خیلی مهمی بود و دربی خوردرو سازان همیشه مهم است، تیم ما واقعا جوان است و برخی بازیکنانمان تا حالا در سوپر لیگ بازی نکرده اند و مرتبه اولی است که به میدان می‌روند.  

او افزود: خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم، همدل بودیم و شرایط آماده سازی خوبی داشتیم و برنامه‌ای که کادر فنی از ما خواست را توانستیم پیاده کنیم و برنده بازی باشیم. امیدوارم مدیران پیکان پای کار بیایند، تاکنون دریافتی نداشته ایم و حتی از سال قبل هم طلب داریم.

ملی پوش کشورمان در ادامه عنوان داشت: جوان هستیم و خیلی از بازیکنان با همین پول‌ها هزینه خانواده شان را تامین می‌کنند، خیلی‌ها هم کار دیگری ندارند. از مدیران پیکان خواهش داریم پای کار بیایند و زحمت‌ها را ببینند و کم کم پرداختی‌ها را آغاز کنند تا ما برای بازی بعدی با اردکان روحیه بهتری داشته  باشیم. همان طور که پیش‌تر هم گفتم برای امسال دریافتی نداشتیم و از سال قبل هم طلب داریم، سال گذشته هم برخی بازیکنان ۷۰، ۶۰، ۸۰ درصد دریافتی داشتند.

کریمی درباره درگیری در بازی روز گذشته گفت: یلی اسپک زده، دفاع شد و بازیکن حریف خندید. این مسائل در والیبال پیش می‌آید و خوشبختانه این اتفاق زود ختم به خیر شد.   

او در پایان و درباره بازی در پیکان شهر که به تازگی انجام می‌شود بیان داشت: سالن خوبی است و کف سازی مناسبی دارد و استاندارد است و ما هم از این سالن راضی هستیم.


بیشتر بخوانید:

لیگ برتر والیبال پس از هفته دهم تعطیل می‌شود

بازیکن سپاهان به کمیته انضباطی احضار شد/ محرومیت شهدابی‌ها از حضور تماشاگر در بازی‌های خانگی

والیبالیست‌های پیکان فاتح شهرآورد خودروسازان / پیروزی آسان ورامینی‌ها در مریوان


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن تیم والیبال پیکان درباره شرایط این تیم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.