امیدوار رضایی گفت: ویدئو چک می‌تواند خیلی خوب باشد، اما برای تمام کشور نیاز است و با توجه به شرایط فعلی نمی‌توان در همه استان‌ها آن را داشت.  

ناظر بازی پیکان وسایپا: داور مسابقه قضاوت خوبی داشت / ویدئو چک نیاز است، اما شرایطش نیستامیدوار حاتمی ناظر بازی تیم های والیبال پیکان و سایپا درگفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: داوری بازی خیلی خوب بود، داور بازی در صحنه‌ای  بازیکنان جوانی مانند اسماعیلی نژاد و یلی  را بلافاصله جریمه کرد و پس از آن هم که یکی از بازیکنان به کار خود ادامه داد از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و به نظرم عملکرد داور مسابقه  عالی بود.  

او افزود: به نظرم داوران خطمان با توجه به حساسیت و شرایط بازی باید دقت بیشتری می‌داشتند، مربیان زحمت کشیده اند و با یک خطای داور شاید نتیجه عوض نشود، اما روی اعصاب بازیکن و مربی تاثیر می‌گذارد، با این حال قضاوت داور مسابقه خیلی خوب بود و من از قضاوت اکرمی و پورکاشیان بسیار راضی بودم.  

ناظر داوری دیدار ساپیا و پیکان درباره حساسیت بالای رقابت‌های لیگ و نیاز به توجه بیشتر عنوان داشت: با توجه به حساس شدن بیشتر رقابت‌های لیگ برتر باید داوران خط و منشی باید از کسانی باشند که با تجربه اند و شرایط خوبی دارند، اما متاسفانه درشرایطی افرادی را آوردنه اند که سابقه لیگ برتری ندارد، هیات تهران البته یک ماه پیش خط نگه دار نامناسبی انتخاب کردند البته خط نگه داران بازی امروز تنها در یک مورد اشتباه داشتند که امیدوارم دیگر همین هم نباشد.  

حاتمی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره نیاز به ویدئو چک عنوان داشت: ویدئو چک می‌تواند خیلی خوب باشد، اما برای تمام کشور نیاز است و با توجه به شرایط فعلی نمی‌توان در همه استان‌ها آن را داشت.  


بیشتر بخوانید:

شهنازی:پیش بینی می‌شد بازی سنگینی برابر پیکان داشته باشیم/ تیم ملی به المپیک نرود فاجعه رخ داده است

پیروزی شهرداری ورامین مقابل خاتم اردکان

ترکاشوند: تیم حریف را آنالیز کردیم / صعود به المپیک برای مردم و ورزش مهم است


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم والیبال پیکان درباره بازی با سایپا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار