سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بصیرت و شعور بالای سیاسی مردم قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : بصیرت و شعور بالای سیاسی مردم این شهرستان در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در همراهی نکردن با آشوبگران و اغتشاشگران قابل قدردانی است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : مردم در این اعتراضات نشان دادند که مدافع انقلاب اسلامی هستند و در راه حفظ آرمان‌های والای نظام بسیار هوشیار و بابصیرت عمل می‌کنند.

او گفت : نقش زنان و بانوان در جامعه اثرگذار است تا جایی که خدا یک سوره در شان مقام حضرت فاطمه (س) بزرگ بانوی خلقت نازل کرد.

او گفت: زنان نیمی از جمعیت فعال جامعه را تشکیل می‌دهند از این رو باید مشکلات آن‌ها مورد توجه قرار گیرد و برطرف شدن مشکلات بانوان حرکت جامعه در مسیر پیشرفت است.

او نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: امروز در جامعه آسیب‌های اجتماعی زیادی داریم و فضای مجازی شمشیر دولبه‌ای است که می‌تواند هم مفید و هم مخرب هم باشد از این رو مادران در خانواده باید به این مهم توجه داشته باشند.

تاتار گفت: بانوان قصرشیرین مشکلات حوزه خود در شهرستان را از طریق کمیسیون بانوان مطرح و منتقل کنند.

او افزود: سازمان‌های مردم نهاد به خوبی می‌توانند در حوزه زنان فعالیت کنند و با آسیب شناسی و ارائه راهکار‌های مناسب قدم‌های مثبتی بردارند. 

او گفت: کمیسیون بانوان فرمانداری اتاق فکر حوزه زنان و خانواده است و قصرشیرین شهرستانی با پتانسیل‌های خاص است که شرایط خوبی برای توسعه و اشتغالزایی دارد و بانوان باید فرهنگ اداری و پشت میزنشینی را از بین ببرند و باید به دنبال کارآفرینی و توسعه باشند.

 

 

انتهای پیام/د

مردم مدافع انقلاب اسلامی هستند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.