سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه، از کشف ۵۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با همکاری پلیس کرمانشاه و کاشان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علیرضا دلیری رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کرمانشاه در خصوص حمل مقدار زیادی تریاک توسط یکی از قاچاقچیان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پس از شناسایی خودروی پراید فرد قاچاقچی و مسیر تردد آن که به سمت شهر کاشان بود، به تعقیب نامحسوس آن پرداخته و پلیس کاشان را نیز در جریان قرار دادند.

 دلیری افزود: در نهایت خودروی حامل موادمخدر در ابتدای شهر کاشان با کمک پلیس تیم شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۵۴ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد.

او از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعی در خصوص فعالیت خرده فروشان و قاچقاچیان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

 دلیری در پایان و با بیان اینکه تا پایان آبان ماه مقدار کشفیات موادمخدر در استان به بیش از یک تن و ۸۵۰ کیلوگرم رسیده است، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد رشد نشان می‌دهد .

 

 

انتهای پیام/د

حمل مقدار زیادی تریاک توسط یکی از قاچاقچیان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.