سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تهدید‌های دشمنان تجربیات کشور را در مواجه با خطرات بیشتر کرده است

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در دیدار بسیجیان و پاسداران سپاه استان گفت: تهدید‌های دشمنان تجربیات کشور را در مواجه با خطرات بیشتر کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار فرمانده سپاه و جمعی از بسیجیان و پاسداران سپاه استان گفت: دشمنان گمان می‌کنند با تهدید‌های امنیتی می‌توانند کشور و نظام را تضعیف کنند در حالی که تهدید‌های آن‌ها هر روز بر قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران افزوده است و تجربیات ما را در مواجهه با خطرات بیشتر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: اخلاص، صداقت، مقاومت، برخورداری از علم و دانش، آمر به معروف بودن، عبادت و بندگی از شاخصه‌های بسیجی است.

او، انس با قرآن را شاخصه دیگر بسیجی عنوان کرد و گفت: خداوند در قرآن انسان‌ها را به حقایق بسیاری دعوت کرده است و اگر به حقایق قرآنی لبیک بگوییم و دعوت خداوند را استجابت کنیم، بسیجی محسوب می‌شویم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه ولایت‌مداری و خستگی‌ناپذیری از دیگر شاخصه‌های بسیجیان محسوب می‌شود، بیان کرد: خدا می‌گوید آن‌ها که گفتند ایمان آورده‌ایم با روحیه خستگی ناپذیر پای اعتقادات الهی ایستادند، هیچگاه غمگین نمی‌شوند و ترس در وجود آن‌ها راه پیدا نمی‌کند.

او ادامه داد: امروز همه مردم قدردان زحمات و تلاش‌های کسانی هستند که برای آن‌ها امنیت آفریدند و سپاه و بسیج در حوزه امنیت آفرینی درخشیده‌اند و جامعه اقدامات امنیت آفرین شما را ستایش می‌کند.

انتهای پیام/ک

سپاه و بسیج در حوزه امنیت آفرینی درخشیده‌اند

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.