استاندار قزوین در گردهمایی فرماندهان بسیج دانش آموزی گفت: عبور از مشکلات کنونی نیازمند وحدت است و برای مقابله با فتنه انگیزی‌های مختلف دشمنان باید مردم و مسئولان در کنار هم باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جمالی پور استاندار در گردهمایی فرماندهان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه برای مقابله با فتنه انگیزی‌های مختلف دشمنان باید مردم و مسئولان در کنار هم باشند، گفت: مواضع حکیمانه رهبر انقلاب، همچون گذشته آبی بر آتش فتنه بود؛ هوشیاری مردم و مسئولان هم فتنه انگیزی دشمنان را به نقطه پایان رساند.

جمالی پور اضافه کرد: امنیت امروز ما مرهون ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی در تشکیل بسیج است که طی آن، مردم برای دفاع از آرمان‌های خود یکی شدند.

او افزود: بسیج سرمایه بزرگی برای کشور است که در کنار ارتش و سپاه، امنیت را برای کشور به ارمغان آورد.

استاندار همچنین گفت: امروز هم که مناسبات سیاسی دنیا، دستخوش منافع رژیم صهیونیستی شده است، بسیج ظرفیت بزرگی برای دفاع و پیشرفت همه جانبه کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: پیش از پیروزی انقلاب، تعلیم و تربیت چارچوب مشخصی نداشت و نظام آموزشی برگرفته از نظام فرانسه بود، اما امروز سند آموزش ما منطبق با آموزه‌های دینی است.

خیراله رحمانی افزود: سند آموزش و پرورش نقشه راه ماست و تلاش شده دانش آموزانی خلاق و نقاد پرورش یابند.

ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان هم گفت: آسیب‌های زیادی مدارس را تهدید می‌کند و مسئولان باید پاسخگوی مطالبات دانش آموزان باشند.

تکمیل می شود ..........

برچسب ها: سپاه ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار