سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به ارتقاء سطح آموزش کارکنان در استان ایلام

معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: ارتقاء سطح آموزش کارکنان یکی از مولفه‌های رشد و بالندگی هر سازمانی است و باید به آن توجه کرد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,سرهنگ جهانگیر زارعی معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: یکی از مواردی که همواره باید به آن توجه داشت، ارتقاء سطح آموزش کارکنان است که این موضوع یکی از مولفه‌های اصلی رشد و بالندگی هر سازمانی به حساب می‌آید و نیروی انتظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

او هنر مدیریت را حفظ و ارتقاء توانمندی کارکنان در ابعاد مختلف دانست و افزود: همه مدیران و فرماندهان باید مسیر رشد و تعالی کارکنان زیر مجموعه خود را هموار کرده و از استعداد و توانمندی‌های آنان در جهت رشد سازمانی استفاده بهینه و موثر کنند.

زارعی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان ایلام در راستای ارتقاء دانش کارکنان در حوزه‌های مختلف تلاش جدی دارد ادامه داد: پلیس ایلام در حوزه دانش انتظامی در بین استان‌های هم گروه رتبه برتر را کسب کرده است که این موضوع نشان از سعی و تلاش این پلیس در جهت حفظ حقوق شهروندان دارد.

او اظهار کرد: پلیس استان ایلام همچنین توانست با برنامه ریزی‌های درست و به موقع و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و ... در حوزه ارزش یابی و اثربخشی در جامعه هدف در بین استان‌های هم گروه رتبه دوم را کسب کند.

انتهای پیام/ ن

کسب رتبه برتر پلیس ایلام در حوزه دانش انتظامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.