سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس حافظ اقتدار کشور و امنیت مردم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس حافظ اقتدار کشور و امنیت مردم است و این موضوع را در جریان اغتشاشات اخیر به خوبی نشان داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : در جریان ناآرامی‌های هفته گذشته، عده‌ای از اشرار با سوء استفاده از مطالبه‌گری مردم، دست به اغتشاش و ناامنی زدند.

او گفت : این افراد با تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به مراکز دولتی و حتی شخصی مردم و ایجاد هرج و مرج، به دنبال تحقق خواسته‌های دشمنان بودند که با حضور به موقع پلیس و نیرو‌های بسیجی در صحنه، خیلی زود آتش این ناآرامی‌ها خاموش شد.

جاویدان گفت: پلیس پس از ختم قائله درگیری‌ها و اغتشاشات خیابانی، به شناسایی عوامل اصلی این ناآرامی‌ها پرداخت و موفق شده تاکنون بسیاری از سردسته‌های عوامل اغتشاش را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: دستگاه قضایی نیز برابر قانون، برخورد‌های لازم را با اشرار و اغتشاشگران انجام دهد تا دل مردم که از پس از این حوادث جریحه دار شده بود، التیام یابد.

او با قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت، گفت: با همت تک تک همکاران آرامش خیلی زود به شهر کرمانشاه و دیگر شهر‌های درگیر بازگشت.

جاویدان گفت: اقتدار پلیس در مواجهه با آشوبگران بار دیگر ثابت کرد ماموران پلیس با جان و دل برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و در این راستا نیز شهدایی مانند شهید "ایرج جواهری" تقدیم کردیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه به حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه در مراسم راهپیمایی روز گذشته اشاره و افزود: مردم با حضور به موضع خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پیام خود را به گوش دشمنان رساندند.

او گفت: بصیرت مردم اتقلابی کرمانشاه یکی از دلایلی بود که دشمنان نتوانستند به اهداف و برنامه‌های خود در این استان مرزنشین دست یابند و ثابت کردند که آشوبگران در این کشور جایی ندارند.

جاویدان گفت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) است که در طول ۴۰ سال اخیر نقش به سزایی در موفقیت‌های انقلاب داشته و در جریان حوادث اخیر نیز به خوبی ظاهر شد .

 

 

انتهای پیام/د

عده‌ای از اشرار با سوء استفاده از مطالبه‌گری مردم، دست به اغتشاش و ناامنی زدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.